477 718 läst · 15 268 svar
478k läst
15,3k svar
Parodier på typiska Byggahus-trådar
Husägare
· Småländska höglandet
· 4 234 inlägg
Du har lärt dig att skriva någorlunda, alltid något!
Men varför ska 14 delas överhuvudtaget, är inte det någon sorts primtal och alltså inte jämnt delbart?
Men varför ska 14 delas överhuvudtaget, är inte det någon sorts primtal och alltså inte jämnt delbart?
Husägare
· Småländska höglandet
· 4 234 inlägg
Om hen inte såg bilen kan det vara ett inbyggt skydd mot rattfylleri. Den som inte kan se en bil för att hen är så full, kommer heller inte att försöka köra bilen i fråga under påverkan av rusdrycker.
Husägare
· Småländska höglandet
· 4 234 inlägg
Nu tänkte jag på bilen men när du lägger fram det på det här viset så. 😉👌SågspånPappspikEternit skrev:
I o med att du inte ville delge vem som tog upp det först så var jag tvungen o googla..FredrikR skrev:
Och inte förvånande så var det djuristen som lurat er alla att 14 burkar är något att följa!
Har du fällt grannens träd? Behöver du ladda på vägen eller har du ett riktigt batteri? Hur många långburk går det åt? Stannar du till hos oss och matar Karo? Har du alptopp på däcken? Du kör väl inte i mittfilen? Hur har du lastsäkrat? Ditt inlägg väcker så många frågor.R Rejäl skrev:
Nej jag har inte fält något, men kommer du inte ihåg när du kom traskandes med en nyförvärvad vinkelslip häromdagen?Alfredo skrev:
Jag förutsätter att du har laddat bilen när du lånar ut den!
Ja jag var tvungen att ge Karo mat då du låg raklång, Hen fick era katter då det var det enda ätbara ni hade…
Har inte kollat däcken då vi lånade din bil då torde Du vara ansvarig..
Märkte inte veden förrän vi stannade i Mora för att äta lunch så du måste lyckats med lastsäkringen..
Ge fan i mina öl nu när vi är bortresta ett par dagar..
Kan du kolla med din släkting i Kiruna ifall vi kunde ladda bilen hos dom då det trots allt är Din bil?