Du har lärt dig att skriva någorlunda, alltid något!
Men varför ska 14 delas överhuvudtaget, är inte det någon sorts primtal och alltså inte jämnt delbart?

• Gilla
  • Wow
FredrikR och 1 till
  • Laddar…
R
SågspånPappspikEternit SågspånPappspikEternit skrev:
Men varför ska 14 delas överhuvudtaget, är inte det någon sorts primtal och alltså inte jämnt delbart?
För att Hen inte såg bilen på bilden efter 14st druckna öl då kanske Hen ska dela antalet till en rimlig nivå?

R
Men Du kanske ska starta en matte tråd och undervisa oss olärda?

• Haha
  • Wow
FredrikR och 1 till
  • Laddar…
Om hen inte såg bilen kan det vara ett inbyggt skydd mot rattfylleri. Den som inte kan se en bil för att hen är så full, kommer heller inte att försöka köra bilen i fråga under påverkan av rusdrycker.

• Haha
  • Wow
FredrikR och 1 till
  • Laddar…
Om hen inte såg bilen kan det vara ett inbyggt skydd mot rattfylleri. Den som inte kan se en bil för att hen är så full, kommer heller inte att försöka köra bilen i fråga under påverkan av rusdrycker.
Dolt fel?
Stäm nån..

• Gilla
SågspånPappspikEternit
  • Laddar…
R
FredrikR FredrikR skrev:
Dolt fel?
Stäm nån..
Ja dolt fel kan det ju vara i o med att 14 har varit ingångsmängden..
Klarar Hen inte av det så är det väl bara att stämma personen som tog upp det första gången?
Kanske vet du vem?

• Wow
  • Gilla
FredrikR och 1 till
  • Laddar…
FredrikR FredrikR skrev:
Dolt fel?
Stäm nån..
Jag gillar hur du tänker, men bara för att ett fel inte är synligt, behöver det inte per automatik anses vara dolt. Du vet "vad som kan förväntas utifrån fyllots ålder och skick" och yada, yada...

• Haha
FredrikR
  • Laddar…
Jag gillar hur du tänker, men bara för att ett fel inte är synligt, behöver det inte per automatik anses vara dolt. Du vet "vad som kan förväntas utifrån fyllots ålder och skick" och yada, yada...
Nu tänkte jag på bilen men när du lägger fram det på det här viset så. 😉👌

• Gilla
SågspånPappspikEternit
  • Laddar…
R
FredrikR FredrikR skrev:
Nu tänkte jag på bilen men när du lägger fram det på det här viset så. 😉👌
I o med att du inte ville delge vem som tog upp det först så var jag tvungen o googla..
Och inte förvånande så var det djuristen som lurat er alla att 14 burkar är något att följa!

• Användargränssnitt av ett diskussionsforum med ett inlägg om att dricka ölkväll med viss kontroversiell text och gilla-markeringar längst ned.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • Wow
  • Haha
SågspånPappspikEternit och 2 till
  • Laddar…
R Rejäl skrev:
tror ni att takräcket håller ska köra ifrån Göteborg till Kiruna..
Har du fällt grannens träd? Behöver du ladda på vägen eller har du ett riktigt batteri? Hur många långburk går det åt? Stannar du till hos oss och matar Karo? Har du alptopp på däcken? Du kör väl inte i mittfilen? Hur har du lastsäkrat? Ditt inlägg väcker så många frågor.

• Haha
SågspånPappspikEternit
  • Laddar…
R Rejäl skrev:
Tolkningsfråga! 42 kanske är för många för vissa?
Man måste ju jobba lite också. Vissa sitter inte på kontor och hinner dricka hela dagarna

R Rejäl skrev:
För att Hen inte såg bilen på bilden efter 14st druckna öl då kanske Hen ska dela antalet till en rimlig nivå?
Jag såg visst bilen. Den var väldigt långt borta i bilden.

R
Alfredo Alfredo skrev:
Har du fällt grannens träd? Behöver du ladda på vägen eller har du ett riktigt batteri? Hur många långburk går det åt? Stannar du till hos oss och matar Karo? Har du alptopp på däcken? Du kör väl inte i mittfilen? Hur har du lastsäkrat? Ditt inlägg väcker så många frågor.
Nej jag har inte fält något, men kommer du inte ihåg när du kom traskandes med en nyförvärvad vinkelslip häromdagen?
Jag förutsätter att du har laddat bilen när du lånar ut den!
Ja jag var tvungen att ge Karo mat då du låg raklång, Hen fick era katter då det var det enda ätbara ni hade…
Har inte kollat däcken då vi lånade din bil då torde Du vara ansvarig..
Märkte inte veden förrän vi stannade i Mora för att äta lunch så du måste lyckats med lastsäkringen..
Ge fan i mina öl nu när vi är bortresta ett par dagar..
Kan du kolla med din släkting i Kiruna ifall vi kunde ladda bilen hos dom då det trots allt är Din bil?

• Haha
SågspånPappspikEternit och 2 till
  • Laddar…
R
N Niq skrev:
Man måste ju jobba lite också. Vissa sitter inte på kontor och hinner dricka hela dagarna
Vad trevligt att du sitter på kontor..
Tänk på att inte köra hem efter jobbet när du övar din alkoholtolerans!

R Rejäl skrev:
Vad trevligt att du sitter på kontor..
Tänk på att inte köra hem efter jobbet när du övar din alkoholtolerans!
Nä jag sitter inte på något kontor. Jag måste arbeta. Skulle det vara några problem att köra efter 14 långburk?

Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.