T TypRätt skrev:
Tycker det ser ut som att du leder dagvatten vidare till nästa fastighet, det där får du allt ta hand om och infiltrera bättre!
Varför då? Det får väl ägaren av "nästa fastighet" lösa. Jag har redan löst hanteringen av mitt dagvatten.

• Gilla
fribygg och 2 till
  • Laddar…
Alfredo Alfredo skrev:
Varför då? Det får väl ägaren av "nästa fastighet" lösa. Jag har redan löst hanteringen av mitt dagvatten.
Bor vi granne med varandra? 🤔

• Wow
SågspånPappspikEternit
  • Laddar…
FredrikR FredrikR skrev:
Bor vi granne med varandra? 🤔
Har du nyss fått en gigantisk pool kan det vara så. I vilket fall tycker jag om öl och grillat. 😉 Har inget speciellt för mig ikväll...

• Älska
  • Haha
SågspånPappspikEternit och 1 till
  • Laddar…
Alfredo Alfredo skrev:
Har du nyss fått en gigantisk pool kan det vara så. I vilket fall tycker jag om öl och grillat. 😉 Har inget speciellt för mig ikväll...
Ok väntar på att du dyker upp med öl o nygrillat

• Haha
  • Laddar…
N Niq skrev:
Ok väntar på att du dyker upp med öl o nygrillat
Jag kan komma med Karo. Hon (han?) är bra på att grilla både det ena och det andra.

• Wow
  • Gilla
  • Laddar…
N Niq skrev:
Klart det blir mindre kondens i eldstaden om du eldar i den. Bara för att du inte ser den betyder det inte att den inte finns.
Fel, du ska sätta in seriekopplade kondensatorer mot gemensam nollskena i skorstenen för att ta bort kondensen. Att elda i skorstenen är overkill...

• Haha
SågspånPappspikEternit
  • Laddar…
Alfredo Alfredo skrev:
Jag kan komma med Karo. Hon (han?) är bra på att grilla både det ena och det andra.
Ok vi väntar på er ikväll. Hon/han/den är väl inte rädd för hundar,katter eller fåglar❓

S Saelen skrev:
Fel, du ska sätta in seriekopplade kondensatorer mot gemensam nollskena i skorstenen för att ta bort kondensen. Att elda i skorstenen är overkill...
Jag brukar använda trä som ved

N Niq skrev:
Hon/han/den är väl inte rädd för hundar,katter eller fåglar❓
Bara för mina katter. Allt annat äts med stor glädje och entusiasm!

• Gilla
SågspånPappspikEternit
  • Laddar…
N Niq skrev:
Ok vi väntar på er ikväll. Hon/han/den är väl inte rädd för hundar,katter eller fåglar❓
Jo men är det värt risken för en "du är dum"-vendetta med grannen? 🤔

• Wow
SågspånPappspikEternit
  • Laddar…
P paralun skrev:
"du är dum"-vendetta med grannen?
Dum? Vi ska ha ett trevligt grillparty. Hoppas moderaten också kommer när han badat klart. Men lämna katterna hemma. Det är säkrast så…

Bygg en plattform på taket och grilla över skorstenen
eller låt balrogen sköta värmen

Alfredo Alfredo skrev:
Dum? Vi ska ha ett trevligt grillparty. Hoppas moderaten också kommer när han badat klart. Men lämna katterna hemma. Det är säkrast så…
Det vete tusan... Karo springer ju och pissar överallt och din Tuijahäck har du inte gjort något åt.
Sen blåser löven från dina träd in hos grannen. Slutar nog med en vendetta då promillen stiger!

• Gilla
  • Ledsen
  • Laddar…
Alfredo Alfredo skrev:
Bara för mina katter. Allt annat äts med stor glädje och entusiasm!
Måste väl gömma mina katter då så din lillis inte blir rädd. Är du säker på att domherrar är ok❓

N Niq skrev:
Är du säker på att domherrar är ok
Har du chilisås?

Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.