75 970 läst · 350 svar
76k läst
350 svar
Orm i trädgården!
Träffar rätt mycket folk och det är typ en av femtio som är total idiot så du är rätt så unik ändåK Krille_90_ skrev:
Så då kan man gå in och stjäla ett fint halsband hos någon juvelerare då ? Eller kanske begå några andra brott för att hålla henne på bra humör ? Vissa verkar tolka lagen, såsom varande bara rekommendationer.Keiller skrev:
Redigerat:
Ska vi utgå från att vederbörande är en förbrytare, dömd utan rättegång..HasseTeknik skrev:
oskyldig tills motsatsen är bevisad..
Eftersom det är ett forum så är det ingen rättsal.
Att diskutera med personer, som tycker det är bra att ta lagen i egna händer, så fort det passar ens syfte, är ingen framkomlig väg, så jag hoppar av här.
Jag är jätterädd för ormar, ingen fobi men inte långt därifrån kanske, men jag skulle inte ens överväga att döda de ormar som faktiskt finns i närheten av min bostad och min sommarstuga. Det är ju deras hem också och det har i alla fall hittills gått bra att samsas.
Nu har jag ingen hund längre, men de brukar ha vett att hålla sig undan från ormar också.
Nu har jag ingen hund längre, men de brukar ha vett att hålla sig undan från ormar också.