saiter skrev:
Visning??? Vadå ska du sälja??? Hittat anna sommarstuga som du vill bygga om???

Ser snyggt ut, Mycket snyggt... och smakfult!


//AA
Blev ingen försäljning...huset uthyrt nu och själv bor jag i radhus...har fixat lite här men inte lagt upp några bilder...än... ;)
 
  • Gilla
saiter
  • Laddar…
Mikael_L skrev:
Ja betänk hur det började. Jag kände mig tvungen att lite snabbt bläddra genom de två första sidorna.
Och man undrade ju lite milt vad det var för stolle som höll på. :D
Lite så jag nästan glömt starten, var kul att kolla igen.

Tänk att utgångspunkten var detta:
Ja tänk så det kan bli... ;)
 
Enk Projektet skrev:
Lägger in 2 bilder på erik_n önskemål ;)

[bild]

[bild]
Inte skulle du ha möjlighet att lägga upp dessa igen @Enk Projektet? Dom verkar vara borta från Photobucket tyvärr.
Sitter och skissar på en liknande lösning och tar gärna så mkt info/inspiration jag kan hitta.
 
Hej Robin

Jag ska se om jag har några bilder kvar på någon dator....

//R
 
Tyvärr inga bilder kvar...har nog förlorat dom :(
 
L
Vilken underbar tråd. Det är ett sant nöje att upptäcka den flera år efter start, då finns det massor att läsa. Till skillnad från flera andra så har jag "njutningsläst" dvs läst några sidor varje kväll. Så din tråd har varit kvällslektyr flera veckor.

Läste att du hyr ut huset men ser inga kommentarer till varför. Hade gärna hört bakgrunden om det inte är något känsligt som du inte vill dela.

Bra jobbat! Önskar jag kunde prestera lika bra!
 
Hej

Det gör mig glad att du gillar tråden :)

Anledningen till att jag hyr ut huset är att jag köpte ett annat hus som just nu passar bättre för livspusslet.(y)

//R
 
Hej!

Mycket imponerande o snyggt!
Finns det någon chans att du kommer ihåg vad det är för höjdmått på väggliven och höjd upp till nock?
 
Redigerat:
Massafrågor skrev:
Hej!

Mycket imponerande o snyggt!
Finns det någon chans att du kommer ihåg vad det är för höjdmått på väggliven och höjd upp till nock?
Hej

Nja...inte så här direkt men jag kan förska komma ihåg det nästa gång jag ska dit så kan jag mäta....
 
Funderar på att bygga Attefallshus (om 2-3år) men behöver lite ideer.... är även sugen på att bygga jordkällare samtidigt...vilka regler gäller?
 
Nu är jag snart tillbaka i detta hus...kanske blir något projekt framöver...;)
 
  • Gilla
  • Wow
Tifftiff och 9 till
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.