338 022 läst · 640 svar
338k läst
640 svar
Ombyggnad av sommarstuga
Ja tänk så det kan bli...Mikael_L skrev:
Hej Robin
Jag ska se om jag har några bilder kvar på någon dator....
//R
Jag ska se om jag har några bilder kvar på någon dator....
//R
Tyvärr inga bilder kvar...har nog förlorat dom
Vilken underbar tråd. Det är ett sant nöje att upptäcka den flera år efter start, då finns det massor att läsa. Till skillnad från flera andra så har jag "njutningsläst" dvs läst några sidor varje kväll. Så din tråd har varit kvällslektyr flera veckor.
Läste att du hyr ut huset men ser inga kommentarer till varför. Hade gärna hört bakgrunden om det inte är något känsligt som du inte vill dela.
Bra jobbat! Önskar jag kunde prestera lika bra!
Läste att du hyr ut huset men ser inga kommentarer till varför. Hade gärna hört bakgrunden om det inte är något känsligt som du inte vill dela.
Bra jobbat! Önskar jag kunde prestera lika bra!
Hej
Det gör mig glad att du gillar tråden
Anledningen till att jag hyr ut huset är att jag köpte ett annat hus som just nu passar bättre för livspusslet.
//R
Det gör mig glad att du gillar tråden
Anledningen till att jag hyr ut huset är att jag köpte ett annat hus som just nu passar bättre för livspusslet.
//R
Hej!
Mycket imponerande o snyggt!
Finns det någon chans att du kommer ihåg vad det är för höjdmått på väggliven och höjd upp till nock?
Mycket imponerande o snyggt!
Finns det någon chans att du kommer ihåg vad det är för höjdmått på väggliven och höjd upp till nock?
Redigerat:
Funderar på att bygga Attefallshus (om 2-3år) men behöver lite ideer.... är även sugen på att bygga jordkällare samtidigt...vilka regler gäller?
Nu är jag snart tillbaka i detta hus...kanske blir något projekt framöver...