338 026 läst · 640 svar
338k läst
640 svar
Ombyggnad av sommarstuga
Det är ju inte ett dugg trögt att få dit dom sista listerna när man som vi dessutom har lite roliga bilar som väntar också.Enk Projektet skrev:Har skrivit en "Att göra" lista på småsaker som fixas i vinter....upptäcker att det finns några lister som saknas...
...men även några mer tidskrävande saker...bla flytt av modem och omkoppling av en del el...och där saknas verkligen motivationen....
Div bättringsmålning också....
Fick iaf klart med den sista delen av "skorstenen" från köksfläkten...
Är betydligt roligare att skruva bil....
Jag har följt båda dina projekt här på forumet och jag finner egentligen inga ord för hur grymt imponerad jag är! Det är bara att konstatera att man kan komma hur långt som helst med vilja, tålamod och ett helt lastbilsflak med ”jävlarinamma”! Mycket bra jobbat!
Jag tackarSpjuvern skrev:
Vilja, tålamod och jävlarinamma är nog mycket bra att ha om man ska hålla på som jag och flera andra här på BH har gjort...Envis, tjurskalle och dålig förlorare tror jag det kan heta också...
För min egen del så är det delvis en utmaning....jag bollar även mycket av mina idéer med några som jag litar på är uppriktiga och samtidigt öppna för alt lösningar.....
Nu har jag ÄNTLIGEN hittat hit och sträckläst dina trådar och jag är sjukt imponerad!Enk Projektet skrev:
Bara en liten fråga... vilket program använder du för att rita upp planlösningen?