Nu kommer jag hyra ut detta hus och själv flytta till mitt radhus som jag håller på med...där jag just nu lägger jag nytt golv på BV...
Eftersom det inte kommer bli så mycket mer gjort på detta hus så kanske tråden ska flyttas till Hemma hos?
 
Jag tycker nog att den kan ligga kvar under projekt, för det är ju verkligen en projekttråd. Om du inte har något emot det?
 
Marlen Eskilsson skrev:
Jag tycker nog att den kan ligga kvar under projekt, för det är ju verkligen en projekttråd. Om du inte har något emot det?
För min del är det okej vilket som.... :D
 
Nu har jag sträck-läst tråden (på jobbet, jag är ju hantverkare ;).
Mycket imponerande :).
Vilken energi.
Skulle du kunna lägga upp bilderna från mäklaren så man kan se huset när det är "färdigt"?
Hade varit kul och se helheten nu.
// Ramnemark
 
  • Gilla
Goteborg och 2 till
  • Laddar…
Ramnemark skrev:
Nu har jag sträck-läst tråden (på jobbet, jag är ju hantverkare ;).
Mycket imponerande :).
Vilken energi.
Skulle du kunna lägga upp bilderna från mäklaren så man kan se huset när det är "färdigt"?
Hade varit kul och se helheten nu.
// Ramnemark
Jag ska se om jag har dom bilderna kvar i en annan dator....
 
Enk Projektet skrev:
Jag ska se om jag har dom bilderna kvar i en annan dator....
Tyvärr inga bilder.... :mad:
 
Enk Projektet skrev:
Det är smide som jag har tvättat med saltvatten utomhus innan jag tog in det....handledaren är av ek....
Planerat och planerat....jag har en bild i huvudet på hur jag vill att det ska bli....det stämmer nog ganska bra med hur jag tänkt...även om jag anpassar mig om det krävs...;)
Kommer du att klarlacka räcket för att förhindra att man får rostfärg på sig vid beröring (samt även stoppa rost-processen) ?
 
lorens skrev:
Kommer du att klarlacka räcket för att förhindra att man får rostfärg på sig vid beröring (samt även stoppa rost-processen) ?
Nej det har jag inte gjort på räcket men på kökshandtagen för att man inte ska nöta bort rosten....
 
Nu har jag sträckläst den här tråden för andra gången. Sjukt imponerande bygge!
Har du inga fler bilder eller projekt att underhålla oss med? :)
 
maah skrev:
Nu har jag sträckläst den här tråden för andra gången. Sjukt imponerande bygge!
Har du inga fler bilder eller projekt att underhålla oss med? :)
Sträcktläst 2ggr ???? ;)

Jag har lite bilder på radhuset jag gjorde en enklare uppdatering i...ska försöka sortera ut några bilder.....
 
  • Gilla
maah
  • Laddar…
Började läsa denna tråden långt före eftermiddagsfikat. Det blev inget fika för NU har jag kommit till slutet och det är dags för middag. Borde skälla på TS för uteblivet kaffe, men när tråden fullkomligt slukar en, så man glömmer tiden, är det ju bara ett tecken på att TS har lyckats. Jag har nog inte superlativer nog för att tacka dig för att du delat med dig av allt detta, men ett STORT TACK ska du ha !!!
 
HasseTeknik skrev:
Började läsa denna tråden långt före eftermiddagsfikat. Det blev inget fika för NU har jag kommit till slutet och det är dags för middag. Borde skälla på TS för uteblivet kaffe, men när tråden fullkomligt slukar en, så man glömmer tiden, är det ju bara ett tecken på att TS har lyckats. Jag har nog inte superlativer nog för att tacka dig för att du delat med dig av allt detta, men ett STORT TACK ska du ha !!!
Det var tråkigt att höra att du missade fikat... ;) men roligt att höra att du gillar tråden...hoppas den kan ge lite inspiration och ideér :)
 
  • Gilla
erik_n och 1 till
  • Laddar…
Hittade några bilder från visningen....

5003798-3.JPG.JPG
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder


5003798-6.JPG.JPG
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder


5003798-12.JPG.JPG
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder


5003798-14-.JPG.JPG
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder


5003798-17-.JPG.JPG
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder


5003798-20.JPG.JPG
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Gilla
teamlundver och 12 till
  • Laddar…
Visning??? Vadå ska du sälja??? Hittat anna sommarstuga som du vill bygga om???

Ser snyggt ut, Mycket snyggt... och smakfult!


//AA
 
Mikael_L
Ja betänk hur det började. Jag kände mig tvungen att lite snabbt bläddra genom de två första sidorna.
Och man undrade ju lite milt vad det var för stolle som höll på. :D
Lite så jag nästan glömt starten, var kul att kolla igen.

Tänk att utgångspunkten var detta:
Enk Projektet skrev:
Så här såg det ut den 1/4

[bild]
 
  • Gilla
teamlundver och 4 till
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.