Korvgubbe skrev:
Jag brukar säga att jag gillar att få saker gjorda, därför blev jag varken hantverkare eller politiker! (y)
Vad får du gjort då? ;)
 
T
Enk Projektet skrev:
Vad får du gjort då? ;)
Ser du ju på hans användarnmn:rolleyes:
 
  • Gilla
Enk Projektet och 1 till
  • Laddar…
Tack för svar. Nedladdat och installerat, skall jag bara få kläm på det också.
 
Är det ditt gamla hus som är till salu?
 
Suhagg skrev:
Är det ditt gamla hus som är till salu?
Ja det är detta hus som jag ska sälja.....
 
Enk Projektet skrev:
Ja det är detta hus som jag ska sälja.....
Nytt projekt på gång?
 
MB77 skrev:
Nytt projekt på gång?
Återkommer i ärendet....ev med lite bilder om någon vill se.... ;)
 
  • Gilla
RoTe och 1 till
  • Laddar…
Enk Projektet skrev:
Återkommer i ärendet....ev med lite bilder om någon vill se.... ;)
OM någon vill se :wow::x klart vi vill (y)
 
Tack för sjukt rolig läsning och som många andra redan sagt.. imponerande och seriöst bygge!
 
Enk Projektet skrev:
Ja det är detta hus som jag ska sälja.....
Du hade städat bra!
 
Suhagg skrev:
Du hade städat bra!
Månaders förberedelser......
 
  • Gilla
RoTe
  • Laddar…
Du har väl tagit bort dassrullarna inför visningen nu va? Det är tydligen det nya nu, togs upp i coola hud till salu tråden rätt nyligen :)
Blir det nytt husprojekt nu?
 
Goteborg skrev:
Du har väl tagit bort dassrullarna inför visningen nu va? Det är tydligen det nya nu, togs upp i coola hud till salu tråden rätt nyligen :)
Blir det nytt husprojekt nu?
Kan väl inte säga att jag har funderat över toapappers vara eller inte vara om jag ska vara ärlig.....försöker dra mig till minnes om jag det har hängt på det på dom hus jag köpt hitintills....hmm..nix det har det inte..... ;)
 
MB77 skrev:
Nytt projekt på gång?
Enk Projektet skrev:
Återkommer i ärendet....ev med lite bilder om någon vill se.... ;)
Nu har det gått ett tag. Måste säga att jag är super nyfiken på att veta vad som händer där uppe i Enköping?! Fått sålt huset? Nytt projekt? Kan det vara en ny sommarstuga som ska få sig en omgång?

Sträck läser om några av mina favorit trådar här på bygga hus och detta är en av dem, måste säga att jag är imponerad av ditt sätt att bygga, uppfinningsrikedom och utförandet. Good Job.
 
Goteborg skrev:
Nu har det gått ett tag. Måste säga att jag är super nyfiken på att veta vad som händer där uppe i Enköping?! Fått sålt huset? Nytt projekt? Kan det vara en ny sommarstuga som ska få sig en omgång?

Sträck läser om några av mina favorit trådar här på bygga hus och detta är en av dem, måste säga att jag är imponerad av ditt sätt att bygga, uppfinningsrikedom och utförandet. Good Job.

Tack..det är trevligt att höra :)

Jag har köpt ett radhus som inte kräver så mycket jobb... :p ...har precis börjat och som vanligt är det mer än man tänkt sig...
Försöker ta några bilder på före och efter....lägger kanske upp några här senare...till hösten gissar jag...
Ang bef hus har jag inte fått något seriöst bud ännu...
 
  • Gilla
Marianne Stenström Sahlin
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.