Status
Inte öppen för fler kommentarer.
M Matte Bygg skrev:
Jag tycker att byggahus.se är en suverän plats att få råd, tips, vägledning men även en plats att tugga ämnen med olika meningsfränder .

Jag startade denna tråd först få en sund, konstruktiv och glädjefull diskussion för att sänka mina elkostnader.

Efter otaliga påhopp är jag nu ledsen och jag tänker om jag skall fortsätta denna diskussion? Vad tycker ni?

Högre elpriser påverkar alla och därför bör vi alla gå ihop och söka nya avtalsformer. Just nu är rörligt avtal det bästa valet enligt mig (Matte expert).
Jag tycker att du ska lämna forumet och aldrig komma åter. Ingen tycker om en besserweisser som har fel.

En mild vinter kommer att ge timprisare höga elräkningar?

En kall vinter kommer ge de med rörligt avtal fina, låga fakturor.

Detta är fakta!!!!!

K
M Matte Bygg skrev:
En mild vinter kommer att ge timprisare höga elräkningar?

En kall vinter kommer ge de med rörligt avtal fina, låga fakturor.

Detta är fakta!!!!!
Har du källa på det?

K Krux skrev:
Har du källa på det?
Energi myndigheten samt mina vänner i regeringen.

Nu tar vi kväll och önskar alla en trevlig elektrisk helg.

Glöm inte bada, basta och gosa om ni har RÖRLIGT avtal.

(Timmisar bör tänka sig för. Blir feta räkningar och ont i magen för dessa jönsar)

M Matte Bygg skrev:
Min mamma sa tvärtom. Billig el just nu , även för timmisarna ;)

K
M Matte Bygg skrev:
Då får du gärna länka till sidan där du hittade denna fakta så vi andra får ta del av det också

M Markarbetaren skrev:
Egen erfarenhet förstår jag. Med facetajm i elmätarskåpet så har jag viss förståelse varför det blev skillsmässa:D
har du bättre system för att se förbrukning i real tid

?
M Matte Bygg skrev:
Rkarlsson Cardiff

Mariestad flaska el burk?
Dricker inte mer än 2 ggr per år ungefär. Du borde prova.

M Matte Bygg skrev:
Varsågod min vän
[länk]
Lika intetsägande som vanligt, hur lyder dina diagnoser?

? Rkarlsson skrev:
Dricker inte mer än 2 ggr per år ungefär. Du borde prova.
Land? Årgång?

?
M Matte Bygg skrev:
Land? Årgång?
Svara på frågan.

Magnus E K
M Matte Bygg skrev:
Jag tycker att byggahus.se är en suverän plats att få råd, tips, vägledning men även en plats att tugga ämnen med olika meningsfränder .

Jag startade denna tråd först få en sund, konstruktiv och glädjefull diskussion för att sänka mina elkostnader.

Efter otaliga påhopp är jag nu ledsen och jag tänker om jag skall fortsätta denna diskussion? Vad tycker ni?

Högre elpriser påverkar alla och därför bör vi alla gå ihop och söka nya avtalsformer. Just nu är rörligt avtal det bästa valet enligt mig (Matte expert).
Det avtal du egentligen vill ha är ett så kallat nollavtal (ej att förväxla med nollalternativ, vilket är ganska kass om du inte redan har ett nollavtal). Detta låter dig förbruka hur mycket el som helst utan kostnad. Tyvärr är det mycket svårt att hitta ett sånt avtal. Men ge inte upp utan leta vidare varje dag!

• Gilla
Matte Bygg
  • Laddar…
? Rkarlsson skrev:
Svara på frågan.
brasilianska eller scottishland?

Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.