149 205 läst · 1 754 svar
149k läst
1,8k svar
Oklokt att teckna timpris idag
- Status
- Inte öppen för fler kommentarer.
Byggveteran
· Kalmar
· 493 inlägg
Då så då väntar jag på det. Då har jag fått svar på en fråga men andra frågan med tack. andra ifrågasätter dina kunskaper så ber du dem förklara för dig hur timpris funkar? Logiken i detM Matte Bygg skrev:
Byggveteran
· Kalmar
· 493 inlägg
F
fsn
Medlem
· Västra götaland
· 11 650 inlägg
fsn
Medlem
- Västra götaland
- 11 650 inlägg
Jag skall ta en närmare IP-koll på dig, är du ett trollkonto till nån annan medlem så kan fortsättningen bli intressant. Sluta trolla, du framstår som om du fått en stroke.M Matte Bygg skrev:
F
fsn
Medlem
· Västra götaland
· 11 650 inlägg
fsn
Medlem
- Västra götaland
- 11 650 inlägg
Byggveteran
· Kalmar
· 493 inlägg
Klar med karate, nu boxning.
Byggveteran
· Kalmar
· 493 inlägg
Byggveteran
· Kalmar
· 493 inlägg
F
fsn
Medlem
· Västra götaland
· 11 650 inlägg
fsn
Medlem
- Västra götaland
- 11 650 inlägg
Är ni tom samma person med två konton. Frågan är väl hur man räknar. Du räknar ett öre om det passar dig och 5000kr är plötsligt småpengar. 5000-ish är så mycket mindre jag betalar för att välja rätt elavtal, det är inte svårare än så. Hur jävla lobotomerade får man vara om man medvetet väljer ett 5000kr dyrare elvtal? Frågan var retorisk så svara inte, bara rannsaka dig själv. Det man gör mest pengar på när det gäller el är inte avtalet utan solpanelerna.J jawen skrev:Inte ett jävla dugg synd om mig pga just den anledningen, och du verkar inte läsa dina egna "gnäll-skrifter" din tomte!
Har nog aldrig på forum stött på någon med mer mindervärdeskomplex än dig, jag skiter fullständigt i dina Porschar, Polestar 3, fjällresor, motorbyggen & nobelmiddagar, och skryta gör snorungar & du är väl vuxen eller?
Beröm dig själv så mycket du bara vill varje dag, men din sociala kompetens är typ NOLL & din framlob totala yta verkar vara som ett riskorn.
Du sitter här & skriver långa inlägg om allt och inget som du vore nån jävla "guds gåva till mänskligheten", och storleken på beloppet som timpris eller rörligt pris handlar om i månaden är pisspengar!
Största elkostnaden för dom flesta är FASTA avgifter, & dom kan du inte göra ett skit åt!
Börja bete dig för helvete och mattebygg har väl inte gjort dig något illa & ändå behandlar du honom taskigt och det är inte okey!
Gillar du inte svaren så håll ditt äckliga kakhål stängt, du bara dryper av sunkig attityd.
Byggveteran
· Kalmar
· 493 inlägg
D Dilato skrev:
fsnF fsn skrev:Är ni tom samma person med två konton. Frågan är väl hur man räknar. Du räknar ett öre om det passar dig och 5000kr är plötsligt småpengar. 5000-ish är så mycket mindre jag betalar för att välja rätt elavtal, det är inte svårare än så. Hur jävla lobotomerade får man vara om man medvetet väljer ett 5000kr dyrare elvtal? Frågan var retorisk så svara inte, bara rannsaka dig. Det man gör mest pengar på när det gäller el är inte avtalet utan solpanelerna.
Gillar du inte svaren så håll ditt äckliga kakhål stängt, du bara dryper av sunkig attityd.
Vänligen använd inte ovårdat språk här.
Anmält ditt inlägg @Marlen Eskilsson
Klar med boxningen. Nu lite biceps-pump.
Administrator
· Skåne
· 7 870 inlägg
Ok, den här tråden har verkligen spårat ur. Jag stänger den därför.
/Moderator
/Moderator
Liknande trådar
-
Ritning för att Bygga en fönsterkarm för 2-lufts fönster
Lösvirke & Timmerhus -
Oklokt teckna timpris idag…Sequel/uppföljare
Elavtal, elpriser & elförbrukning -
Värmepumpsförsäkring, är det värt att teckna?
Värmepumpar -
"Kryphål" för att slippa teckna byggfelsförsäkring
Försäkringar -
Är Velit att beteckna som isolering?
Isolering