149 383 läst · 1 754 svar
149k läst
1,8k svar
Oklokt att teckna timpris idag
- Status
- Inte öppen för fler kommentarer.
Din okunnighet lyser igenom. Läs på om dagens elprodukter och förbrukningsprofiler som finns i många hem så inser du att du lever i familjen Flintas era. Du är en mobbare som borde uteslutas från denna sida!Kristian Ask skrev:
Vid närmare eftertanke har jag ändrat mig angående timpris. Avgörande är att gaspriserna får ner kraftig.
Min kvalificerade bedömning är att även elpriser kommer ner kraftigt snart. Dessutom har vi staten som back-utmed utlovad subvention.
Tur att man har 14 dagars ångerrätt på timpris-avtalet
Min kvalificerade bedömning är att även elpriser kommer ner kraftigt snart. Dessutom har vi staten som back-utmed utlovad subvention.
Tur att man har 14 dagars ångerrätt på timpris-avtalet
Jag tror att du får ringa dina kompisar i regeringen och fråga vad de håller på med.M Matte Bygg skrev:
https://www.expressen.se/nyheter/busch-tonar-ner-forvantningar-pa-sankt-elpris/
Det får ju dig att framstå som en kille utan koll när de håller på sådär. Hoppas att ni reder ut det.
Har bollat frågan med mina vänner i regeringen och Ulf ska snacka om elprisstödet idag. Tror Ebba skulle haka på när jag sist kollade.Scouten skrev:
Kommer vara på 21-nyheterna om man missar live.
jag läste bara vad som skrivs i tidningar och där får man inte alltför mycket info. Jag uppfattade det som att man kommande vinter får ett fast bidrag per kWh baserat på förra årets medelpris. Men det kanske är fel
Kan man ju undra hur de tänkt betala ut det den här gången. Sist gick det sådär, vårt elnätsbolag lade pengarna i sin egen kontantkassa. Jag fick de sista hundralapparna från förra vintern, på senaste fakturan jag betalade igår
Nu drabbade det inte mig, men för den som verkligen akut behöver stödet är det en klen tröst om hjälpen kommer om ett år.
Nu drabbade det inte mig, men för den som verkligen akut behöver stödet är det en klen tröst om hjälpen kommer om ett år.