Hur funkar detta med prodeals? Ev intresserad av att köpa lite prylar. Typ lövblås, häcksax och på sikt en 18v kap och ger.

Undrar hur prodeals funkar, stod ju nåt om trädgårdsgrejer på 18v men jag är intresserad av eventuellt skruvdragare o cirkelsåg på 18 v men gäller inte prodeals på såna maskiner?

P ptlf skrev:
Undrar hur prodeals funkar, stod ju nåt om trädgårdsgrejer på 18v men jag är intresserad av eventuellt skruvdragare o cirkelsåg på 18 v men gäller inte prodeals på såna maskiner?
Köp för 4010:- ex moms eller va det stod, så får du ett 4,0Ah eller 5,5Ah Procore batteri.

Kolla på sista sidorna i bladet.
Bosch Professional erbjudande: Köp 18V verktyg över 4010:- ex moms och få ett Procore batteri. Kampanjinfo och instruktioner för premieprodukt.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

• Gilla
ptlf
  • Laddar…
P ptlf skrev:
Alla blå 18V-maskiner ingår (samt laserinstrument), huvudsaken är att du kommit upp i rätt belopp. När du fått hem grejerna loggar du in på Boschs hemsida enligt bilden ovan, fyller i serienumren och laddar upp en kopia på fakturan/kvittot. Efter vad som verkar vara alldeles för lång tid får du sedan hem ett batteri.

Nya deals kommer var fjärde månad (januari, maj, sept).

• Gilla
FredrikR och 2 till
  • Laddar…
Någon som vet när gds 18v-750c kommer till butik?

Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.