101 682 läst · 741 svar
102k läst
741 svar
Nyheter - Bosch 18V
Aktuella deals hittar du här, https://www.bosch-professional.com/se/sv/pro360/prodeals/F Fixarjon skrev:
Alla blå 18V-maskiner ingår (samt laserinstrument), huvudsaken är att du kommit upp i rätt belopp. När du fått hem grejerna loggar du in på Boschs hemsida enligt bilden ovan, fyller i serienumren och laddar upp en kopia på fakturan/kvittot. Efter vad som verkar vara alldeles för lång tid får du sedan hem ett batteri.P ptlf skrev:
Nya deals kommer var fjärde månad (januari, maj, sept).
Skulle säga att dom är likvärdiga i dagsljus. Hade en bild där jag körde GLL 3-80 grön&röd jämte varandra men hittar inte igen den😆. Den gröna är smalare och ja kanske mer koncentrerad. Föredrar grön jämte röd..
Men kanske tveksamt att lägga pengar på en uppgradering om man har en 3-80 röd då…T trojlee skrev:
Ok. Det enda jag stör mig på med den röda är att linjebredden varierar beroende på avstånd och vinkel till väggytan. Det är ju naturligt att det blir så till viss del. Kanske blir denna effekt mindre störande med grönt men det låter som att det kanske inte är någon drastiskt förbättring.K Kane skrev:
Nja, har noterat samma sak på den gröna. Huruvida det är mindre än på den röda vet jag inte . Men det är gränsfall på störande för en perfektionist. I praktiken lär det inte vara ett problem.
Mest lästa artiklarna
Senaste från startsidan
Populärt i forumet
-
Dagens verktygsinköp!
Verktyg, Maskiner & Fordon -
Vad har du gjort med verktyg och maskiner idag?
Tips om verktyg till bra pris - den nya tråden!
Släpfråga, totalvikt och axeltryck
Multiverktyg. Vilken maskin ska jag ha? Det är dags nu.
Verktyg, Maskiner & Fordon