P
pleqtiz skrev:
[länk]

liknande pris men man får med impact drivern oxå..
Vet någon vad det blir med frakt och tull?

Tull slipper du om du tar in från England, frakten är;

Zone 4 Denmark, Finland & Sweden: £18.95

Helt ok pris faktiskt. Med Googles växelkursräknare får vi 1844 spänn inkl. frakt.

/A

Såg att dom hade utförsäljning av Bosch maskiner på K-rauta nu, dessvärre var det 1895:- som gällde fortfarande. Enda vettiga var väl 25% rabatt på GSR 14,4.

Krigge skrev:
Såg att dom hade utförsäljning av Bosch maskiner på K-rauta nu, dessvärre var det 1895:- som gällde fortfarande. Enda vettiga var väl 25% rabatt på GSR 14,4.
Jo, jag kollade också upp det. Konstaterar att DUAB:s 1795 är billigast pris just nu. Trist när den legat på 1495 tidigare på K-Rauta. Någon som kan verifiera att det verkligen var det där paketet med 2 batterier, väska, bits och borr som såldes ut då? Dumt att vänta ut K-Rauta annars...

/A

Alko skrev:
Jo, jag kollade också upp det. Konstaterar att DUAB:s 1795 är billigast pris just nu. Trist när den legat på 1495 tidigare på K-Rauta. Någon som kan verifiera att det verkligen var det där paketet med 2 batterier, väska, bits och borr som såldes ut då? Dumt att vänta ut K-Rauta annars...

/A
Väska och extrabatteri ingick iallafall. Sedan var väl priset 1595, inte 1495?

Det var paketet med 2 batterier, väska, bits och borr som såldes ut och priset var 1595:-

Kan tipsa om att den nu säljs ut på K-Rauta i Partille. 15% lämnar dom vilket ger ca 1600:-!

Krigge skrev:
Kan tipsa om att den nu säljs ut på K-Rauta i Partille. 15% lämnar dom vilket ger ca 1600:-!
Tack för tipset, här i Sthlm har jag kollat Kungens kurva och Häggvik, ingen har sänkt, men då kanske man ska försöka hänvisa till systerbutiken då!

/A

Köpte mig ett "bundlat" paket idag på Jula med GSR och GDR 10,8 V-LI för ca. 1600:-
Bara ett tips. Bärväska med och totalt 2 batterier för båda maskinerna.

Hej. Ett tips

Jag köpte idag Bosch 10,8 v Li-2 på optimera i Malmö.. Har en hel hög kvar. 1595:-

/N

nixta skrev:
Hej. Ett tips

Jag köpte idag Bosch 10,8 v Li-2 på optimera i Malmö.. Har en hel hög kvar. 1595:-

/N

Tack för tipset! Får bara hoppas de har den i nån av butikerna närmare Sthlm då, hemsidan gav ju inte mkt info direkt...

/A

Helst av allt vill jag ha ett erbjudande på paketpris med GSR V-Li-2 oc GOP 10,8 V-Li och ficklampan GLI 10,8 V-Li.
Vettigt pris för ett sådant paket, vad tror ni? Alla delar var för sig går väl på ca 4 000 kr?

Ja, det hade varit ett fint paket. :)

Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.