foppa72 skrev:
Det är inte Bosch orginal men dom är väldigt billiga.
Finns ännu inte att köpa på varuhusen men kommer nog in inom de närmaste veckorna enligt mitt närmaste biltemavaruhus. Ser ut att passa Bosch. Ska själv prova några blad när tillfälle gives.
Har haft kontakt med Biltema om deras blad och multimaskin som ännu inte finns att tillgå på varuhusen och tydligen hade man "kvalitetsproblem". Beräknas inkomma i juni.

Jag köpte en laddare till 10,8-maskinerna, modell 1130, dvs 30-minutersmodellen, från England via ebay.co.uk till ett bra pris (ca 300 kr).

Tänkte, jag klipper kontakten och byter mot en svensk. Till min stora glädje upptäckte jag idag när jag hämtat paketet att engelsmännen har monterat fast en engelsk kontakt med säkring osv på en eurokontakt. UK-kontakten var monterad med en envägsskruv men med lätt våld var kontakten väck och nu har jag en laddare med fabriksmonterad eurokontakt. Det var trevligt tycker jag.

ClasseClas
Shop Seltmann har också 1130-laddaren. Vill minnas att den låg på ca 28 Euro när jag kollade. För den som beställer monsterkitet så är det lika bra att beställa en sån samtidigt.

Hej så detta erbjudande lite för sent.. Selt Mann har slut på kitten nu :(
Vågar man beställa i från power-tools-pro? Står ju inte om dom har den i lager.. och den blir ju lite dyrare där men det är ändå väldigt prisvärt! vet inte heller vad frakten kostar från England..

En som är sugen på bosch verktyg :)

Mvh Johan

viggenblåaero skrev:
Vågar man beställa i från power-tools-pro? Står ju inte om dom har den i lager.. och den blir ju lite dyrare där men det är ändå väldigt prisvärt! vet inte heller vad frakten kostar från England..

Mvh Johan
Även om kiten är slut på seltmann just nu så borde dom komma in i lager igen, det har hänt förrut. I lager inom tio dagar står det på lagerstatusen.

Varit slut mer än 10dagar nu, och inget lev datum bekräftat.

viggenblåaero skrev:

Mvh Johan
Tänk bara på att priserna visas utan moms (VAT) så när man kollar i varukorgen så är priset betydligt högre.

/Mats

Beställde mitt kit den 25 mars. Då stod där också "leverans inom 10 dagar" dvs röd status. Fick mitt paket 4 arbetsdagar efter beställningen :)

Nu verkar det dock vara tomt på lagret enligt Silvio Seltmann.
Dom har höjt priset med nästan €1 också. :)

Är det någon som har provat Biltema-blad till multicuttern (GOP) än? Passar de?

Dr Fozz skrev:
Är det någon som har provat Biltema-blad till multicuttern (GOP) än? Passar de?
bladen (och maskinen) finns inte på varuhusen ännu, enligt biltemas kundtjäns har dom haft kvalitetsproblem, ska visst komma in i juni.

När började Biltema bry sig om kvalitetsproblem?

mattiasp skrev:
När började Biltema bry sig om kvalitetsproblem?
LOL :D kunderna kanske blir kinkiga om prylarna inte ens fungerar när dom lämnar butiken.

P
Redigerat:
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.