69 246 läst · 312 svar
69k läst
312 svar
Nya Bosch GSR 10,8 V-LI
Specen på power-tools.pro.co.uk säger ju också 30Nm.Chepo skrev:Verkar som att det är skillnad på GSRéna om man tittar på vissa hemsidor. Vad gäller egentligen när det kommer till styrka.
Axminster säljer Bosch GSR10.8 V-Li-2 med 30Nm.
Detta är den gamla modellen och inte den som finns på Boschs hemsida...
[länk]
Power-tools-pro säljer Bosch GSR10.8 V-Li-2 med 20Nm.
Även den gamla modellen...
[länk]
Shop-seltmann säljer den senaste modellen GSR 10,8-2-LI Professional med 30Nm.
[länk]
Att det är skillnad på Shop-seltmanns och de andras är väl inte så konstigt.
Men hur kan det skilja på de andra två? De visar ju samma modell!
Kan det vara så att Axminster säljer den senaste modellen men inte uppdaterat bilden. Eller är det fel på texten??
Förvirrande!
Seltmann har den nya modellen, den modeller har jag inte sett ihop med nåt tillbehörskit, än.
Så rätt så rätt.FredrikR skrev:
Ett litet tips: Jämför inte verktyg och skriv inlägg vid halv sex tiden på morgonen då man jobbat hela natten.
Har inte heller sett den senaste modellen med något gott kit. Kommer säkert om man beställer den gamla....
Dock så tycker jag inte att den nya motiverar det högre priset då skillnaden enbart verkar vara, lite mer slim, annan lampa samt batteriindikator...
Jag mailade och hänvisade till kampanjen i boschtidningen som någon länkade till tidigare i tråden.Kolonist_1 skrev:
Duabhuset tar ca 1900 ink. moms för 'senaste' GSR 10.8 med lbox. Och så ca 600 för naken GOP i kampanjen. Ingen aning om de har fler, men maila och fråga om du är intresserad.
/Magnus
Letar efter ett hölster till min nya dragare!
Makita är ju snälla att skicka med ett till vissa av sina 10,8 dragare...
Har tittat lite på några som Makita säljer samt ett från Snikki.
Kravet är att det skall vara så smidigt som möjligt för att vara inte vara i vägen för mycket.
Samtidigt så gillar jag att ha koll på dragaren o slippa behöva lägga den på backen varje gång den inte används..
Snikki kostar ca 255kr.
Den i som säljs med Maktiadragaren har jag inte hittat löst...
De två Makitahölstrerna i mitten ligger på 275kr
Det undre kostar 200kr
Vad rekomenderas? Något av dessa eller ett helt annat?
Makita är ju snälla att skicka med ett till vissa av sina 10,8 dragare...
Har tittat lite på några som Makita säljer samt ett från Snikki.
Kravet är att det skall vara så smidigt som möjligt för att vara inte vara i vägen för mycket.
Samtidigt så gillar jag att ha koll på dragaren o slippa behöva lägga den på backen varje gång den inte används..
Snikki kostar ca 255kr.
Den i som säljs med Maktiadragaren har jag inte hittat löst...
De två Makitahölstrerna i mitten ligger på 275kr
Det undre kostar 200kr
Vad rekomenderas? Något av dessa eller ett helt annat?
Jag letar också efter någonstans man kan utnyttja boschs erbjudande. Gärna över disk i malmö/lund området. Jag är på jakt efter en GDR. Och det blir ju inte stor prisskillnad att köpa den löst. Har hittat den billigare på ett par ställen, men då har det varit den äldre (klenare) modellen.
En annan fråga angående boschs kampanj. Under alla texter står det inkl moms, men på första sidan står det "Alla priser är exkl. moms och avgifter". Vilket är det egentligen?
En annan fråga angående boschs kampanj. Under alla texter står det inkl moms, men på första sidan står det "Alla priser är exkl. moms och avgifter". Vilket är det egentligen?
Krauta och beijer/mobilia sa bägge att de kunde beställa hem enl kampanjen men hade det inte hemma. Och då var det ju 600kr ca. att spara på att själv ta det från duabhuset.se istället. Så ring beijer och duabhuset och se vem som levererar snabbastpyro skrev: