Mikael_L
Åtminstånde i tidigare versioner av forummjukvaran blev inlägg omformaterade på detta vis ifall författaren använde uteslutande versaler. Men det var inte fallet nu.
 
Angående reklamen som så irriterat dyker upp i nya fönster...
Jag tröttnade på eländet och har bytt till firefox. Givetvis är reklamen borta eftersom jag inte installerat några tillägg. Men jag blir uppmanad att installera insticksmoduler för att kunna visa all media på sidorna. Detta på samma platser som reklamen tidigare dök upp. Jag kan se reklam i sidan ibland samt reklam längst upp...vad är det för ytterligare media som "behöver" visas?
Känner inte för att installera något som sen ger samma reklamfönster som tidigare:O
 
Återigen, det ska inte finnas några pop-up-annonser på denna site, kan du som får upp dessa posta URLen till en sida som dessa dyker upp på - så ska jag kika närmare på vad det rör sig om.

/M
 
Enasnilla, jag tror snarare att problemet med pop-uper finns i din dator.
 
...visst kan det vara så men har rensat rensat och scanat och rensat och scannat igen. Antivirusar och spiondödare och tjafs (allt utom en total återställning)... MEN fortfarande, bara efter jag har loggat in på byggahus, kommer dessa sidor upp. (Dock inte nu med firefox.)
Verkar dessutom inte heller vara enbart jag som har detta problem...
(De var helt borta i förrgår men var tillbaka igen på morgonen när siten åter var igång)
 
foppa72 skrev:
jag saknar funktionen "gå till första oläsa post"

Den använder jag flitigt när det är långa diskussioner.

/Fredrik
Jag citerar mig själv, bra inlägg där...;)

Hursomhelst vill jag bara tacka för att funktionen nu har återuppstått, tjoho!

För övrigt tycker jag att alla designförändringar är trevliga, har inte heller haft några problem med inloggning osv.

Keep up the good work!

/Fredrik
 
Belak: Har inte kommit nåt sen kl 18 så jag kan inte ge dig nån address. Postar nästa gång det dyker upp.
 
Hemmakatten
Det går inte att logga ut.
Försöker att logga ut, får meddelande om att jag är utloggad. Men likväl när jag går in i forumet så är jag inloggad. Har prövat med att stänga ned sidan med byggahus.se och därefter öppnat en ny med byggahus, och minsann så är jag inloggad ändå.

Detta fenomen har varat i några dagar. Har tidigare trott att jag bara glömt att logga ut på kvällen, men så är alltså inte fallet.
 
Försöker flytta mina bevakade ämnen till olika mappar som jag kunnat förut, men det fungerar inte.

Markerar ämnen ohc väljer Flytta till mapp... men därefter är det kört. Händer ingenting. "klippet" i högerkant av skärmdumpen där pilen för rullisten ska vara har inte jag gjort - det är så på skärmen.
 
  • byggahusproblem.jpg
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
Jag tycker att sökfunktionen fortfarande är konstig. Jag får bara upp tio stycken och får ingen möjlighet att titta på resterande sökträffar. Det måste väl vara ett fel?
 
Sökfunktionen funkar inte som den ska, naturligtvis ska det finnas en möjlighet att se fler än 10 träffar. Fram tills att den är fixad ber vi er använda http://google.byggahus.se/.
 
Hemmakatten skrev:
Det går inte att logga ut.
Försöker att logga ut, får meddelande om att jag är utloggad. Men likväl när jag går in i forumet så är jag inloggad. Har prövat med att stänga ned sidan med byggahus.se och därefter öppnat en ny med byggahus, och minsann så är jag inloggad ändå.

Detta fenomen har varat i några dagar. Har tidigare trott att jag bara glömt att logga ut på kvällen, men så är alltså inte fallet.

Klicka på WIKI, där loggas man fortfarande ut om man klickar...
 
Hej

När man får mail av er så får jag 3-4 av samma typ med samma datum.

Alltså när man har fått svar i en tråd som man bevakar...
 
mrfrenzy skrev:
Senaste tiden har det ofta kommit dubbla inlägg när en bevakad tråd besvarats, nu senast klockan 20:31 fick jag fyra identiska mail med länk till tråden [länk]

bara 2, jag får 3 till 4..
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.