Fast idag har det skött sig, bara fått ett mail per inlägg.

Jag fick 4 om denna, nu

Tack för senaste inlägget "pekaren" i listningen, gör hela skillnaden för mig :)

Lyckas inte längre bifoga bilder till mina inlägg. Får en varningstriangel längst ned till vänster i fönstret för uppladdning men det ser ut som bilden laddas upp korrekt. När jag klickar på länken i uppladdningsfönstret "Bild X.jpg" så kommer jag till förstasidan. Lika när jag klickar på bildlänken i förhandsgranskningen. I förhandsgranskningen så visas ej miniatyrbilden utan bara filnamnet och ett "X". Kör IE7.

ytterligare om sökfunktionen eftersom den nu är ändrad. Det är snyggt med det där plus tio sökträffar, Dock kommer det upp samma sökträffar efter andra eller tredje klicket. Och sedan får man upp tio samma hela tiden. Ifall ni inte sett det.

AstaS: Jag märkte också det där och tyckte det var konstigt. Men sen såg jag att mina ord totalt bara hade 11 sökträffar. Så de kom om och om igen med 10 plus men förflyttades alltså ett snäpp "framåt" för varje 10 plus efter 2:a klicket:)
Funkar bra bara att när träfflistan är slut så dyker samma träffar upp om och om igen.

Mikael_L:
"Kan det vara så att byggahus.se startar något active-X-script, som sen något illvilligt installerat på datorn använder?"

Har nu hittat eländet och en activeX som kallas lop...
Kände ett oerhört ansvar att underrätta mina med-lidande om detta:D
Ingen mer dejting eller iPhoneing för mig! Åh vad skönt!

enasnilla - i mitt fall fanns det 208 sökträffar så det berodde inte på antalet sökträffar.

enasnilla skrev:
Har nu hittat eländet och en activeX som kallas lop...
Kände ett oerhört ansvar att underrätta mina med-lidande om detta:D
Ingen mer dejting eller iPhoneing för mig! Åh vad skönt!
Samma här. Hyfsat trött på Love Calculator...

Får någon fortfarande för många "bevakningsmail" eller har det problemet försvunnit?

Det har skött sig i några dagar nu!

Som någon skrev, det går inte att logga ut, varken från bilder eller forum.

per

Nehepp, det verkar som om problemet bara finns ibland, är det kanske relaterat till belastningen på servern? Race conditions?

Jag fick iaf nu två mail om pernittas inlägg i denna tråd.

pernitta skrev:
Som någon skrev, det går inte att logga ut, varken från bilder eller forum.

per
WIKI funkar fortfarande som knapp för att logga ut.

Hmm, det kanske är så att man bara får dubbelmail om man är den som gjorde senaste inlägget innan det som det mailas om?

Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.