Jag saknar den där funktionen "Gå till nya olästa inlägg" något oerhört.

Kommer den tillbaka snart?

Jag vet att ni jobbar på alla struligheter i samband med förändringarna, men ovanstående känns mer prioriterad än önskemål om bakgrundsfärger etc.

//Forumberoende
 
Den kommer inom kort, jag lovar.
 
Mikael_L skrev:
Sen blev en citerande reply så här ... :confused:

[länk]

Stor bokstav i början på varje ord ... :(
Jag testade nyss ett nytt citerande inlägg i samma tråd, men då blev det normalt.
Vi har svårt att hitta orsaken till felet eftersom vi inte lyckas återskapa felet. Kan någon annan än Mikael_L återskapa felet?
 
Hemmakatten
När man går in på "Fråga experten" från start-sidan på byggahus.se, så ser man att "fråga experten" numera ligger på Forum-sidan. Men på forumet kan man inte se Fråga experten". Borde man inte kunna göra det? Eller är det tänkt att man bara skall kunna nå den via startsidan? Det står inte heller vart (till vilken e-mail eller eller dylik) man skall skicka sin fråga till.
 
Redigerat:
Hemmakatten
När man klickar på "Markera detta forum som läst" så händer ingenting förrän man går till huvudsidan på forumet och 'refreshar' sidan. Tidigare blev alla frågor automatiskt markerade som lästa.
 
Redigerat:
Hemmakatten
När man klickar på användarnamnet till vänster om ett inlägg så kommer en "ruta" upp med rader där det står *visa allmän profil', 'skicka PM'osv. Problemet är att om inlägget är kort så klipps "rutan" bort där nästa inlägg inunder börjar.
 
Redigerat:
Hemmakatten, använder du Firefox eller Internet Explorer?
 
Hemmakatten
Firefox
 
Hemmakatten skrev:
När man klickar på användarnamnet till vänster om ett inlägg så kommer en "ruta" upp med rader där det står *visa allmän profil', 'skicka PM'osv. Problemet är att om inlägget är kort så klipps "rutan" bort där nästa inlägg inunder börjar.
Nu vet jag inte om Per gjort något åt det, men med IE får jag upp 4 rader under ditt alias och 7 under Pers. Vid era en-radersinlägg alltså :)
 
Mikael_L
Per Eskilsson skrev:
Vi har svårt att hitta orsaken till felet eftersom vi inte lyckas återskapa felet. Kan någon annan än Mikael_L återskapa felet?
Sen kan vi konstatera att själv har jag bara råkat ut för det en enda gång. Forummotorn hickade kanske till just då ... ;)
 
Hemmakatten
Nix, samma fel för mig fortfarande. Testade just nu på ditt inlägg, morsan, och de sista raderna (rad 5 och ev. fler) "försvann". Dessutom la sig den gröna knappen "Posta svar" över raderna.
 
enasnilla skrev:
...de där fönstrena har börjat öppnas igen. Nu endast när jag trycker på en länk i en diskussion, alltså vidare ut i cyberspacet;D.
Vet inte om jag har en slamkrypare på datorn eller vad det kan vara...lite irriterande är det, dock.
Försvinner när jag loggar ut och startar om datorn. Kommer tillbaka direkt efter inloggning igen. Funkar alltså till jag loggar in här igen. Alla andra siter funkar också fint tills dess...sen inte så bra:(
Har samma problem.
 
Hej

jag blir fortfarande utloggad när jag klickar på WIKI:

"Information
Alla cookies är borttagna och du är utloggad!
Återvänd till föregående sida
Gå till startsidan "

Irriterande! //KoW
 
5.2 racing: Vilken sida kommer pop-uperna upp på? Kan du posta adressen till en sida där de dyker upp.

/M
 
Mikael_L skrev:
Sen kan vi konstatera att själv har jag bara råkat ut för det en enda gång. Forummotorn hickade kanske till just då ... ;)
Det tror jag inte, jag har sett samma fenomen tidigare men minns förstås inte vad det berodde på och vilken användare det var som råkade ut för det :(
Jag är inte ens säker på att det var här, det kan ha varit i ett annat vBulletin-forum
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.