137 053 läst · 433 svar
137k läst
433 svar
Mina grannar har startat en ELIT-grupp för att höja områdets värde
- Status
- Inte öppen för fler kommentarer.
Jar-Jar är en bra kompis och omtyckt av de flesta, inte straffad eller polisanmäld. Duktig arbetare. Lagar min lunch varje dag, pga han har "stek-genen". Jag kollar varje morgon, om han är vid liv eller om jag måste beställa en ambulans till honom.J JohanLun skrev:
Det är dålig stämning på området, så jag år inte där numera längre.R Rkarlsson skrev:
Det har regnat fruktansvärt mycket i Finland på sistone, med många förstörda hus överallt. Dock inte där mina föräldrars hus ligger.Marjatta Lakso skrev:
Han är helsvensk och hans släkt har alltid bott i Sverige.Marjatta Lakso1 skrev:
Men om du äger din fastighet till 100% enl lagfart så finns det ingen som kan få din sambo att flytta. Inte mycket att göra åt människor som vill få bort honom/henne.Marjatta Lakso skrev:
Det blir ännu märkligare när du startat ett nytt konto.
Tycker du att mobbning och utfrysning är trams, så får du väl tycka det. Hundars ryggproblem i samband med höga brevlådor var det en annan medlem som hittade på, som skämt, vad jag vet.Staffans2000 skrev:
Jag märkte inte om att jag startat ett nytt konto. Tillbaka till poolen. Där blir man åtminstone uppvärmd (32 C) och inte utfryst.R Rkarlsson skrev: