146 464 läst · 420 svar
146k läst
420 svar
Masse gone me(n)tal??
Medlem
· Nuevo Estockholmo
· 3 527 inlägg
Har också sett den systainern. Mycket fint och överskådligt men fruktansvärt dyrt. Tror min skojare skulle ha 4+moms.Fredrik.engdahl skrev:
Sorry masse för OT
Hej, tänkte dela med mig av ett fynd, Har letat efter Aluminiumprofiler i flera veckor och endast hittat dyra profiler i 6m längder, Jag fick ett tips i en annan tråd. Motedis.se Sjukt billigt och ingen minimum order... Tydligen Tyskar men de säljer till Sverige med. Nu åker snickeriet på en uppdatering av arbetsbänkar...
Ahh trodde att jag hittat nått unikt. Jag skulle precis handla från alucon när jag fick tipset på motedis, som vanligt så har ni på byggahus forumet koll Det är hit man ska om man letar grejer... Tack för hjälpen alla ni.
Aoouu (skånska för aj aj aj)... det är pinsamt dåligt att jag inte skrivit i denna tråden sedan i maj!!! Får be om ursäkt för detta
Dagens tips:
Fick inspiration av en kille på ett av dom utrikiska forumen om att printa egna lock till Systainer T-Loc...
Grymt bra idé!!
Nu ser man på direkt vilken systainer som är till vilket verktyg!
Till mini sytainern så är det inte så mkt plats att skriva men då passar det bra med en Ikon/bild
Dagens tips:
Fick inspiration av en kille på ett av dom utrikiska forumen om att printa egna lock till Systainer T-Loc...
Grymt bra idé!!
Nu ser man på direkt vilken systainer som är till vilket verktyg!
Till mini sytainern så är det inte så mkt plats att skriva men då passar det bra med en Ikon/bild
Det verkar som om du fått lite ledig tid på sistone. I övrigt så vägrar jag bara i vanlig ordning att kommentera det som visas på bilderna.
Däremot blir jag nyfiken på systainern överst i den lilla pelaren som ser ut att ha en hemgjord(?) special MDF topp. Jag får väl förutsätta att den varit uppe förr men om så är fallet så får du friska upp mitt minne. Är det något spännande och isåfall vad? Ett micro MFT?
Däremot blir jag nyfiken på systainern överst i den lilla pelaren som ser ut att ha en hemgjord(?) special MDF topp. Jag får väl förutsätta att den varit uppe förr men om så är fallet så får du friska upp mitt minne. Är det något spännande och isåfall vad? Ett micro MFT?
Grundstött
· Halland
· 28 353 inlägg
Ojojoj Masses!
Får du nånsin någon tid över att använda alla verktygen
Får du nånsin någon tid över att använda alla verktygen
Grundstött
· Halland
· 28 353 inlägg
Grundstött
· Halland
· 28 353 inlägg
Att inte festool har så på sina original lådor till maskinerna är märkligt. Dom skulle kunna ta ut mera pengar för en låda som har märkning på låset än en utan. Dessutom så vid eventuellt begagnat försäljning av en maskin så ser konsumenten om maskinen ligger i orginal låda eller om kunden varit snål och köpt deras standard utan märkning.
Som bonus så lär sig alla fetooliter betäckningen på alla sina maskiner.
Pär
Ps Masses som vanligt
Som bonus så lär sig alla fetooliter betäckningen på alla sina maskiner.
Pär
Ps Masses som vanligt