418 268 läst · 2 299 svar
418k läst
2,3k svar
Makita-klubben (för nördar)
Verktygstokig
· gotland
· 454 inlägg
Ja det förstår jag, har en bensin också men det känns så krångligt att starta den om man ska ta ner lite längs husgrunden och kanske runt nån buske.
Men blir ju inte att slå en hel äng så klart med batteri
Men blir ju inte att slå en hel äng så klart med batteri
Allvetare
· Västra götaland
· 9 362 inlägg
Köper du den naken kan du prismatcha mot Hornbach och få den för runt 600... Kan du låna ett batteri av nån och testa...
Batterier har jag men hade gärna köpt med laddare och batteri, vet hur det blir annars... då finns det aldrig ett batteri när man ska ha...Dan_Johansson skrev:
Tillkommer frakt på hornbach också
Någon med erfarenhet av DDF083 eller liknande skruvdragare? Ska skruvas altan och formfaktorn känns ju väldigt lockande. Har en DDF484 och en DTF152 redan. 484an känns lite onödigt stor när det bara är skruva som gäller och slagskruvdragaren för ju sånt jäkla liv, drygt när man vill skruva på morgon och kväll.
083 med 2Ah acc är min standard dragare. Bra balans och lätt så den går att hänga i brallorna utan att tappa dessa. Större kommer i stort sett bara fram vid borrning.T TriNitro skrev:Någon med erfarenhet av DDF083 eller liknande skruvdragare? Ska skruvas altan och formfaktorn känns ju väldigt lockande. Har en DDF484 och en DTF152 redan. 484an känns lite onödigt stor när det bara är skruva som gäller och slagskruvdragaren för ju sånt jäkla liv, drygt när man vill skruva på morgon och kväll.
Den finns billigare:nino skrev:
https://www.computersalg.se/i/33181...medium=prisjaktSeLINK&utm_campaign=prisjaktSe
(Kolla alltid prisjakt...)
/Jocce