Någon annan som haft Julkalendern och fått vattenpasset...

Hur rakt är det för er ?
Ena libellen verkar ok...den andra...not so much...

Två vattenpass, ett blått Makita mini-vattenpass och ett Hultafors vattenpass, ligger på ett bord med bruna säckar i bakgrunden.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Vattenpass från Hultafors med Makita-nyckelring ovanpå, visande libeller för att kontrollera rät position.
Skapa konto

/Jocce

• Haha
Stubai
  • Laddar…
En Makita-låda fylld med energidryck på ett köksbord med tomater och lök i bakgrunden.
Skapa konto
Makita snöslunga i ett verkstadslager med redskap och hyllor i bakgrunden.
Skapa konto
En svart verktygsväska från Makita med etiketter hänger på ett träbord i en verkstad omgiven av verktyg och förvaringslådor.
Skapa konto

Jag hade varit så snäll i år så Tomten tyckte jag var värd det lilla extra.

• Gilla
maglin och 6 till
  • Laddar…
Då jag inte vet vad en motsvarighet till Makita heter eller ens finns, så blir det en ganska generell fråga:

Styrskena till sänksåg/cirkelsåg, som sitter fast på sågen, och som man kan justera vinkeln på, finns det till Makita eller är det på gång?

Festool har om jag förstått det rätt, och till Bosch vet jag modellen heter: FSN 440X. Troligen även FSN 300 x. Se bild för någon sorts hum om hur den ser ut.

Bilden visar en silverfärgad Bosch styrskena FSN 440X för sågar, med en graderad kant för vinkeljustering.

Redigerat:
J johan_paz skrev:
Då jag inte vet vad en motsvarighet till Makita heter eller ens finns, så blir det en ganska generell fråga:

Styrskena till sänksåg/cirkelsåg, som sitter fast på sågen, och som man kan justera vinkeln på, finns det till Makita eller är det på gång?

Festool har om jag förstått det rätt, och till Bosch vet jag modellen heter: FSN 440X. Troligen även FSN 300 x. Se bild för någon sorts hum om hur den ser ut.

[bild]
inom något år kanske =)

Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.