169 633 läst · 1 833 svar
170k läst
1,8k svar
Människans bästa vän? (Bilder och annat om våra hundar)
Härligt med brun prick! Av mina 6 har tre varit bruna.Storsockret skrev:Vi hade också en prick. Eller ja, bonushund för min del men sambon hade honom sen valp. Tyckte alltid han såg lite annorlunda ut jämfört med andra dalmatiner. Men han var väldigt mysig. Kunde vara lös också vilket var skönt jämfört med våra nuvarande puckon som jag inte skulle släppa öht.
[bild] [bild] [bild]
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Credits till Agria
Fick tillbaka hela kostnaden nästan (när vi var iväg till veterinären den där ödesdigra dagen..) inkl avlivningen tom (båda veterinärerna trodde inte vi skulle få något alls för den).
Vi fick tom avdrag på självrisken ”för många skadefria år”.
Tog en månad att få beslut osv.. (hade tagit 45 min om vet gjort det på plats.. o kostat ett par hundra). Men förutom väntetiden på hanteringen..så tyckte jag att de skötte sig bra!
(Man klagar ju gärna på försäkringsbolag.. så nu ger jag lite credits istället)
Patrik440
Laddtryckare
· V-götaland
· 1 307 inlägg
Patrik440
Laddtryckare
- V-götaland
- 1 307 inlägg
Kunde inte lägga till bilderna i andra inlägget.. men kärleksfulla ögon..
Man är alltid lika älskad.. oavsett om man bara går in på toa och kommer ut igen! De är alltid lika glada att se en.. och de vill alltid bara vara med..
Logga in
Skapa konto
Logga in
Skapa konto
Man är alltid lika älskad.. oavsett om man bara går in på toa och kommer ut igen! De är alltid lika glada att se en.. och de vill alltid bara vara med..
richardtenggren
Ingen-gör
· Norrlandet
· 6 590 inlägg
richardtenggren
Ingen-gör
- Norrlandet
- 6 590 inlägg
Hahahsd skrev:
Hon har två bäddar till, varav en är i samma rum, ca 1m bort, men hon verkar trivas där så. Den råkar vara svensktillverkad och handsydd också
Tänk att ibland ligger hon direkt i någon av fönstren också
Patrik440
Laddtryckare
· V-götaland
· 1 307 inlägg
Patrik440
Laddtryckare
- V-götaland
- 1 307 inlägg
Patrik440
Laddtryckare
· V-götaland