169 629 läst · 1 833 svar
170k läst
1,8k svar
Människans bästa vän? (Bilder och annat om våra hundar)
Patrik440
Laddtryckare
· V-götaland
· 1 307 inlägg
Patrik440
Laddtryckare
- V-götaland
- 1 307 inlägg
Det blev en liten utflykt med Jesko idag
/ Patrik
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Logga in
Skapa konto
Logga in
Skapa konto
Logga in
Skapa konto
/ Patrik
Nosen uppåt, kroppen in under min rumpa. Svår fotovinkel bakom sig själv kan jag meddela.Snigla skrev:
Vår "gamla" hund ligger väldigt gärna bredvid mig men den nya vill ligga på mig hela tiden även om det bara är vaderna som finns tillgängliga. Sätter jag mig ner ute så kommer hon springande och kastar sig helt dödsföraktande i famnen.
Svårt att fota en helsvart hund med men får intyga att hon är söt som socker.
Logga in
Skapa konto
(jag hittade tillslut ettt öra vid din sko)Dalbotant skrev:Nosen uppåt, kroppen in under min rumpa. Svår fotovinkel bakom sig själv kan jag meddela.
Vår "gamla" hund ligger väldigt gärna bredvid mig men den nya vill ligga på mig hela tiden även om det bara är vaderna som finns tillgängliga. Sätter jag mig ner ute så kommer hon springande och kastar sig helt dödsföraktande i famnen.
Svårt att fota en helsvart hund med men får intyga att hon är söt som socker.
[bild]
Hehe.. ja det är hon.. sockersöt!
Patrik440
Laddtryckare
· V-götaland
· 1 307 inlägg
Patrik440
Laddtryckare
- V-götaland
- 1 307 inlägg
Vi var på barnkalas på Bomsta i Karlstad i lördags, 5 hundar på plats som vi faktiskt helt okopplade lyckades få att sitta så här fint!
Första är en gigantiskt Sheltie, sedan vår lilla Cleo, därefter Finn, en stor Aussie, sedan Otis som jag tror också är en Aussie, sist en tjej jag inte minns namnet på men det är blandning Aussie/Golden.
Första är en gigantiskt Sheltie, sedan vår lilla Cleo, därefter Finn, en stor Aussie, sedan Otis som jag tror också är en Aussie, sist en tjej jag inte minns namnet på men det är blandning Aussie/Golden.
Logga in
Skapa konto
Vi hade också en prick. Eller ja, bonushund för min del men sambon hade honom sen valp. Tyckte alltid han såg lite annorlunda ut jämfört med andra dalmatiner. Men han var väldigt mysig. Kunde vara lös också vilket var skönt jämfört med våra nuvarande puckon som jag inte skulle släppa öht.yonna skrev:
Logga in
Skapa konto
Logga in
Skapa konto
Logga in
Skapa konto