185 241 läst · 1 917 svar
185k läst
1,9k svar
Människans bästa vän? (Bilder och annat om våra hundar)
Visst har du rätt men min Prick blev successivt väldigt sjuk, medicinerades dyrt och blev ledsamt nog inte bättre. Det var jobbigt att ta beslutet för just den dagen var han piggare än på länge 😢. Jag fick ut över 180' från FB under denna tid dvs mindre än vad jag betalat in.Alfredo skrev:
Förhoppningsvis klarar sig lille Affe sig bättre.
Vi fick får nya försäkringspremie från Agria idag 🥲
Vi går upp från 5790kr respektive 6020kr. Helt förväntat då vi haft 50% rabatt första året, men fifan vad pengar likväl🤮 Drygt 2500kr har dom ökat på kostnaden utöver att rabatten försvinner, då är det dessutom efter avdragen rabatt på 600kr/hund för avklarande av deras kurser.
Vi har haft en tursamt år med Rita så hon har knappt utökat försäkringen (Den täcker inte Librelan för henne), men Pingis har däremot ersatts med mer än den totala årspremien (mer än den nya också faktiskt).

Vi går upp från 5790kr respektive 6020kr. Helt förväntat då vi haft 50% rabatt första året, men fifan vad pengar likväl🤮 Drygt 2500kr har dom ökat på kostnaden utöver att rabatten försvinner, då är det dessutom efter avdragen rabatt på 600kr/hund för avklarande av deras kurser.
Vi har haft en tursamt år med Rita så hon har knappt utökat försäkringen (Den täcker inte Librelan för henne), men Pingis har däremot ersatts med mer än den totala årspremien (mer än den nya också faktiskt).
Sötnos 🥰🥰Storsockret skrev:
80000 är ju liksom drygt sex års premie till och med med våra dyra försäkringar, då känns det som att man behöver rätt bra med flyt under dessa år 🤔 Men å andra sidan också rätt bra med oflyt för att få en sån kostnad.. Men det är ju såklart upp till var och en, själv skulle jag aldrig våga välja oförsäkrat, huvudsaken är såklart att hunden får hjälp när den behöver.
Köpte godis med tonfisksmak, det föll denna damen i smaken iaf
[bild]