170 026 läst · 1 833 svar
170k läst
1,8k svar
Människans bästa vän? (Bilder och annat om våra hundar)
Tyvärr fick Molly (Pearytail Cheeky Chiquita) aldrig fira sin 9 -års födelsedag om en dryg vecka (01.07.). Hon sövdes ned igår pga cancer i lever och mjälte efter att ha varit dålig en längre tid 😔 .
Men de goda minnena från tiden med Molly finns alltid kvar ❤️.
Men de goda minnena från tiden med Molly finns alltid kvar ❤️.
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Beklagar förlusten av en familjemedlem. ♥️BengtH skrev:
Husägare
· Trelleborg
· 632 inlägg
Husägare
· Trelleborg
· 632 inlägg
Ligger precis i kanten på skogen så det är gott om träd precis brevid tror dom har tänkt att det ska vara stora ytor att springa påD dicliff skrev:
Mitt hem invaderas av odjur via ytterdörrarna. Jag överlever inte här utan hund som bevakar mina domäner.
Har träffat två pensionärer (ca 7 år) för omplacering.
A) Jättetrevlig mellanpudel, mjuk & fin
B) Tuff dvärgschnauzer, belevad och tillgänglig - men ack så liten ...
Lutar nog åt schnauzern ... trots dess tyngd på ca 8 kilo istället för 35 kilo ... kan en sådan fylla mitt behov?
Har träffat två pensionärer (ca 7 år) för omplacering.
A) Jättetrevlig mellanpudel, mjuk & fin
B) Tuff dvärgschnauzer, belevad och tillgänglig - men ack så liten ...
Lutar nog åt schnauzern ... trots dess tyngd på ca 8 kilo istället för 35 kilo ... kan en sådan fylla mitt behov?
Jag känner några dvärgschnauzrar (eller vad de heter i plural) och de är jättetuffa hundar som samtidigt är roliga och trevliga. Dessutom har jag hört, men jag vet inte om det stämmer, att de är gårdshundar så att de vaktar och gärna jagar råttor.
Patrik440
Laddtryckare
· V-götaland
· 1 311 inlägg
Patrik440
Laddtryckare
- V-götaland
- 1 311 inlägg
Igår var jag också Jesko på bilträff , fanns några hundar som verkade trevliga annars brukar han inte bry sig om andra hundar när vi är ute.
/ Patrik
Logga in
Skapa konto
Logga in
Skapa konto
Logga in
Skapa konto
/ Patrik
Ytterligare ett dygn utan vakt.
Igelkotten dök fram under TV strax före midnatt. Kvickt in igen. Försökte peta ut den med ett kvastskaft. Funkade inte. Öppen terrassdörr, släkta lampor. Satt där och väntade till 03.30 då kotten behagade tassa ut.
Inte kan man leva utan vakthund.
Igelkotten dök fram under TV strax före midnatt. Kvickt in igen. Försökte peta ut den med ett kvastskaft. Funkade inte. Öppen terrassdörr, släkta lampor. Satt där och väntade till 03.30 då kotten behagade tassa ut.
Inte kan man leva utan vakthund.