1 794 581 läst · 5 850 svar
1795k läst
5,9k svar
Lidl verktyg denna vecka.
Det har jag också varit med om. Men inte så konsekvent att jag har kunnat dra några slutsatser om framtida rabatter.C cpalm skrev:
Det kändes som om @Stefan Bengtsson visste någon regel kring detta som jag inte vet...
C cpalm skrev:
C cpalm skrev:
Är det inte så att han gjorde en liten vits i att det snart är alla hjärtans dag, och de marknadsför en liggbräda?nimhed skrev:
B
breakman
Hobbyelektriker
· Västernorrland
· 1 478 inlägg
breakman
Hobbyelektriker
- Västernorrland
- 1 478 inlägg
Hur är den modellen jämfört med ex Biltemas?
https://www.biltema.se/bil---mc/ver...nredning/montorsvagnar/montorsvagn-2000019235
Någon som provat båda varianterna och jämfört?
https://www.biltema.se/bil---mc/ver...nredning/montorsvagnar/montorsvagn-2000019235
Någon som provat båda varianterna och jämfört?
Överväger köpa Lidls. Känns mjukare och att den går att göra till pall. Perfekt för servicelyften i garaget. Betonggolv är inte skönt att ligga på när man skall göra saker under bilen
Vi fick Kim Jong-un i Lidls ”Diktator på safari”-kit!
Jag spår att detta kommer bli samlarvärde som får sneakers och plasma att blekna i jämförelse.
Jag spår att detta kommer bli samlarvärde som får sneakers och plasma att blekna i jämförelse.
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Logga in
Skapa konto
Logga in
Skapa konto
Medlem
· Västra Götaland
· 2 299 inlägg
Medlem
· Västra Götaland
· 2 299 inlägg
Hur de faktiskt håller vet jag inte, men de fasta nycklar jag har från Lidl har rätt mycket sämre finish än de jag har från Biltema. Dock är de från Biltema inte deras billigaste och blir rätt mycket dyrare om man även ska ha de stora storlekarna, som där måste köpas separat. Skulle nog inte köpa ett Lidl-set idag, men det funkar som komplement.Alatan skrev: