167 787 läst · 860 svar
168k läst
860 svar
Lägg ner Biltema
Billig korv med bröd har de fortfarande i alla fall. Alltid något 😆Bananskalare skrev:
Allvetare
· Tullinge
· 6 034 inlägg
Inte där jag handlar. Så jag brukar köpa en förpackning på ica och upp utanför. bara för att protestera. Hittils har resultatet blivit magknip och hål i plånboken. En jag var så arg att jag slängde en halv korv. Det har fortfarande inte blivit någon biltema korv.😋T TypRätt skrev:
Brukar gå bra att betala i vanliga kassan om man inte har pengar på kortet eller tom saknar kort.
Har sett det några gånger och även praktiserat det en gång när jag blev avkastad på Biltema när sambon skulle slösa pengar från mitt konto😀.
Har sett det några gånger och även praktiserat det en gång när jag blev avkastad på Biltema när sambon skulle slösa pengar från mitt konto😀.
För det första så ska man inte behöva ta med bara händer på en jävla varmkorv. För det andra finns det plasthandskar man kan använda om man inte har möjligheten att hålla händerna sanitära. Du klarade inte av att lista ut detta själv??R RoAd skrev:
Så personalen ska ta dina mynt/sedlar och sedan ta på handskar för att ge dig korven? Kommer gå åt rätt många handskar och extra tid.RoTe skrev:
Jag hade gjort samma val och slopat kontanterna (eller kanske korven).
Och med det så släpper jag denna diskussionen, du får ta fortsättningen med biltema om du verkligen vill ha en förändring