38 973 läst · 115 svar
39k läst
115 svar
köpråd: Sticksåg
Sist någon skrev något var min 8åring ett år- ja det var en bump som heter duga..
Bladstyrningen på Hitachin ser ut att vara av modell enklare slaget.Alltupptagen skrev:
Jag tror du kommer bli mer nöjd om du väljer Boschen.
Enda Hitachin vinner på är nog priset, tyvärr.
Men GST90 kostar ju bara 995:-. Är 160 verkligen så mycket bättre att man vill lägga dubbla pengen?
Jag ska gå från min hopplösa biltema såg till nåt lite bättre, men tänker ända att 1000:- är nån maxgräns.
Använder den säkert till 3-4 mindre projekt per år = inte mkt.
Så ska man satsa på en GST90 eller en grön bosch? Eller så jag lite sugen på blå bosch batterimaskinen 10,8V (eftersom jag köpt skruvdragaren i samma serie) för 1100:- ..känns smidigt att slippa sladden
Jag ska gå från min hopplösa biltema såg till nåt lite bättre, men tänker ända att 1000:- är nån maxgräns.
Så ska man satsa på en GST90 eller en grön bosch? Eller så jag lite sugen på blå bosch batterimaskinen 10,8V (eftersom jag köpt skruvdragaren i samma serie) för 1100:- ..känns smidigt att slippa sladden
Har du nåt du planerar att såga?e3henri skrev:Men GST90 kostar ju bara 995:-. Är 160 verkligen så mycket bättre att man vill lägga dubbla pengen?
Jag har GST 135CE, GST10,8V-LI och GST 18V-LI.
10,8an funkar, men inget man sågar något tjockare med, den har heller inte lika avancerad bladstyrning som GST135.
GST160 har förmodligen en av marknadens bästa bladstyrningar.
Renoverare
· Näverkajakens födelseort
· 797 inlägg
Husägare
· Västernorrland
· 2 495 inlägg
Vad skall man köra för typ? Limpa eller standard. För och nackdelar?