145 228 läst · 2 074 svar
145k läst
2,1k svar
Juridiken i all ära, men vem TYCKER du borde få fastigheten, Esbjörn eller Ebba?
- Status
- Inte öppen för fler kommentarer.
Nu är väl inte moral o intelligens Ebbas ledstjärna för då hade hon hoppat av direkt när det började krångla. Hon har väl nu fått ett erbjudande från sitt parti som hon inte kan tacka nej tillD djac skrev:
Skogsägare
· Stockholm och Smålands inland
· 18 725 inlägg
Jo, men i skuldfrågan tog hon ett strafföreläggande. En faktisk domstolsförhandling är alltid osäkrare.
Men det går bra att "veta" att Esbjörn av egen fri vilja utan påverkan från andra har "ångrat" sig?D djac skrev:Att säga sådana saker att man ¨vet¨ vad Esbjörn vill, att han var ¨på gott humör¨ etc, kräver ju att man känner honom jättebra, det är helt utanför vad jag har tillgång till. Jag utgår från det som framkommer i media och jag utgår från att detta är förvanskat och missförstått, finns förmodligen spår av sanning men det är det jag har att spekulera med och då blir bilden inte så svartvitt som vissa framställer den.
Han påstår sig förbereda ett skadeståndsmål.K kortis skrev:
Det blir ingen rättegång för att avgöra skuldfrågan eftersom åklagaren inte väcker åtal när Busch har accepterat ett strafföreläggande. Binninge kan dock stämma Busch för skadestånd och då blir det en skadeståndsprocess.K kortis skrev:
Precis, och eftersom hon nu erkänt så är hon rökt och det är bara storleken på högen pengar som ska bestämmas. Men men ingen är klart förrän klubban fallerP pmd skrev:
Nä det tycker jag inte, min erfarenhet är att i sådana här fall talar ingen av parterna sanning i någon större utsträckning. Det är därför jag avstår från att gissa då jag tror att det som eventuellt kommer att utspela sig i rätten inte kommer ha mycket gemensamt med det som vi fått oss till livs idag.P pmd skrev:
Husägare
· Älvsborg
· 2 270 inlägg