145 251 läst · 2 074 svar
145k läst
2,1k svar
Juridiken i all ära, men vem TYCKER du borde få fastigheten, Esbjörn eller Ebba?
- Status
- Inte öppen för fler kommentarer.
Det var inte mig du kallade trollfabrik. Jag pratar inte om att du skrivit om "högerns historia" utan alla inlägg där du beklagat dig över Ebba Buschs hantering av sin husaffär.K kortis skrev:Det kanske var hur du skrev det brukar vara exakt så det ser ut när SD’s trollfabrik kommer igång. Jag har mig veterligen inte skrivit något om högerns historia och framför allt inte om SD’s nazistiska förflutna som man vägrar att göra upp om. Javisst ja den flygande journalisten Dick Erixon ska visst göra en vitbok till slut. Det här är väl knappast ett forum för politiskt historia så vi avslutar här
Stackars Dick, ett sisyfosarbete, han kommer aldrig komma ifatt.K kortis skrev:Det kanske var hur du skrev det brukar vara exakt så det ser ut när SD’s trollfabrik kommer igång. Jag har mig veterligen inte skrivit något om högerns historia och framför allt inte om SD’s nazistiska förflutna som man vägrar att göra upp om. Javisst ja den flygande journalisten Dick Erixon ska visst göra en vitbok till slut. Det här är väl knappast ett forum för politiskt historia så vi avslutar här
Medlem
· Södermanland
· 115 inlägg
Att inte orka läsa är ett vanligt förekommande problem med rödingar. Om det är läskunnigheten och/eller läsförståelsen som brister låter jag vara osagt. Möjligen kan det vara ett uttryck för s.k. "strutsbeteende". Rödingarna vill gärna stoppa ner sitt -i övrigt tomma- huvud i sanden för att slippa se den sanning som är i luftrummet. Hur det förhåller sig med "Kortis" vet jag inte, men i samband med störningar i elsystem så uppstår ibland kortslutning, som i "el-slang-språk" brukar benämnas kortis. Tycker att det verkar vara ett väl beskrivande ord för tillståndet hos S-väljare i allmänhet.K kortis skrev:Där ser man nu har den bruna trollfabriken vaknat. Jo historien är tung för många, men just Hasse Ericson har du om du är vanlig löntagare att tacka för mycket. Orkade inte läsa hela den förskräckliga sossehistorien men du glömde väl inte största hatobjektet Mona Sahlin och hennes Toblerone och varför inte Juholts icke affär
Notera att fas-kabeln numera ska vara brun, och det är inget Jimmy har hittat på.
Den blå är ofarlig och röd kabel har -av lätt insedda skäl- utgått!!!
Kloka ord och jag förstår att du även har en stor portion empati. Lycka nu till på erat korståg.N Nygamla hus skrev:Att inte orka läsa är ett vanligt förekommande problem med rödingar. Om det är läskunnigheten och/eller läsförståelsen som brister låter jag vara osagt. Möjligen kan det vara ett uttryck för s.k. "strutsbeteende". Rödingarna vill gärna stoppa ner sitt -i övrigt tomma- huvud i sanden för att slippa se den sanning som är i luftrummet. Hur det förhåller sig med "Kortis" vet jag inte, men i samband med störningar i elsystem så uppstår ibland kortslutning, som i "el-slang-språk" brukar benämnas kortis. Tycker att det verkar vara ett väl beskrivande ord för tillståndet hos S-väljare i allmänhet.
Notera att fas-kabeln numera ska vara brun, och det är inget Jimmy har hittat på.
Den blå är ofarlig och röd kabel har -av lätt insedda skäl- utgått!!!
Renoveringsnovis
· Bästerort
· 949 inlägg
Och nu är det avgjort. Esbjörn som låtit sig övertalas av div. skumrask-figurer nekas prövningstillstånd av hovrätten ....
https://live.aftonbladet.se/supernytt/news/ebba-busch-faar-huset.Utuoetz5E?utm_source=share-btn
https://live.aftonbladet.se/supernytt/news/ebba-busch-faar-huset.Utuoetz5E?utm_source=share-btn
Liknande trådar
-
Kemisk metall/annat som klarar 600°?
Verktyg, Maskiner & Fordon -
Bärande väggar i källare
Byggmaterial & Byggteknik -
Bra garageport med tydlig installationsmanual sökes
Attefallshus, friggebod, garage & andra småhus -
Fukt i källare, men bara på sommaren.
Ventilation -
Vad är lämligt att ha på vägg i kallgarage?
Byggmaterial & Byggteknik