218 858 läst · 432 svar
219k läst
432 svar
IVT lurar kunderna medvetet med undermåliga produkter?
Medlem
· Sverige
· 5 336 inlägg
Jovisst tanken har slagit mig vad gäller photoshop men avfärdade den snabbt med argumentet: vem fan skulle orka för så ytterligt blygsamt utbyte?CHEMAS skrev:
Men jag kan ha fel.
CHEMAS skrev:
TS kommer inte posta det här, det är uppenbart att han inte följt serviceavtalet och då inte berättigad garanti. Och ja tyvärr är det faktiskt så att bokstäver ibland trillar av eller byts av någon påhittig person, vet fler fall av detta
Det finns inte en chans att man får till en fläkt 100% utan vibrationer om man inte balanserar den!R ravbogu skrev:
Den som har satt dit bokstäverna igen har satt dom jävligt snyggt i så fall. Använde personen linjal och grejer för att få dom så bra?E Erik1337 skrev:Helt sjukt att ett sådant här inlägg ska få en förstasida och förmodligen många negativa tankar om Ivt.
Jobbat med Ivt i många år så kände mig bara tvungen att svara. Fläkten är ingen kopia bokstäverna kan släppa efter några år ute i väder och vind så säkert någon montör eller kunden? Eller grannen? Som satt dit bokstäverna fel när dom hittat dom framför pumpen.. loggan är samma men det saknas ett sträck det har också ramlat av…
Kunden har 6 års garanti får sedan ett erbjudande om att förlänga men gör inte det ska han sen då få eventuella fel i Godwill?!
Alla som betalar för sig hur ska då dom tänka?..
Vilken dum jäkla trams tråd från massa ”förstå sig påare”..
ps kolla på bilden så ser ni att även de övre sträcket i loggan håller på att ramla av..
Tror inte på Photoshop alls, snarare lite jävelskap från ett grannbarn, han skulle fått sitt utbyte om han följt serviceschemat för pumpenH Harald Blåtumme skrev:
Dom ska ha info iaf.K Kallep55 skrev:
Jag har inget emot IVTgrejer men det känns ju si så där.
Det som talar för att det är en IVT iaf är väl att inomhusdelen är det.
Medlem
· Tomte-tekniker · Nordpolen
· 1 686 inlägg
Första gången jag hör att IVT kör med vanliga stickers/plastetiketter på utomhusdelarna men någon gång ska vara den första.E Erik1337 skrev:
Personligen tror jag att bolag som IVT är väldigt måna om sitt varumärken så det ska bli intressant med en uppföljning om hur det verkligen ligger till med både loggan och fläkten.
Kan någon som fortfarande tror att det är en IVT förklara varför bokstäverna är vita o inte svarta på TS pump?
Har bokstäver trillat av och någon skojat till det genom att klistra tillbaka dom fel så måste personen haft med sig vit färg också.
Har bokstäver trillat av och någon skojat till det genom att klistra tillbaka dom fel så måste personen haft med sig vit färg också.
Någon postade den här i början av tråden.
Kolla färgen på bokstäverna!
Edit: Ser nu att det verkar finnas IVT med vita också. Hmm.
Jag kan ha jävligt fel i det här så jag får nog lugna ner mig lite.
Ska ändå bli intressant om TS postar sin skylt eller ringer IVT.
Kolla färgen på bokstäverna!
Edit: Ser nu att det verkar finnas IVT med vita också. Hmm.
Jag kan ha jävligt fel i det här så jag får nog lugna ner mig lite.
Ska ändå bli intressant om TS postar sin skylt eller ringer IVT.
Redigerat:
Medlem
· Sverige
· 5 336 inlägg
Lustigt hur en del försöker förklara den felaktiga loggan och den felaktiga bokstavsföljden i varumärket som någon slags prank från busiga barn eller installatör, eller arbetsresultat från uttröttade fabriksarbetare under antagandet att detta limmas dit bit för bit manuellt.
Allt är väl möjligt i princip men jag föredrar att gå på den enklaste förklaringen: piratgrejer, bedrägeri vilket är otroligt ymnigt förekommande.
Allt är väl möjligt i princip men jag föredrar att gå på den enklaste förklaringen: piratgrejer, bedrägeri vilket är otroligt ymnigt förekommande.