Det kommer...
 
Har du ens ringt till dom och påtalat samt gett en möjlighet att hjälpa till innan du hänger ut någon

Dom kanske kompenserar frakt mm om den ej är enligt spec
 
phl skrev:
Är det inte bättre att skriva ett omdöme på deras hemsida i anslutning till produkten?
Kan finnas en fördel att skriva på Facebook med, då det når en större grupp än på hemsidan.
 
Öh? Det är väl av noll relevans hur många det når när de enda som egentligen är begagnade av det är de som ämnar köpa slipmaskinen och många gör det rimligtvis via Axminsters hemsida. De kommer då se produktomdömena där...
 
  • Gilla
Nyfniken
  • Laddar…
Axministers Facebook är ju en del av deras hemsida, länkas direkt från hemsidan, då finns det väl en funktion av att även skriva där? Även om man inte har tänkt att köpa just denna slipmaskin finns det en poäng i att se att den inte håller måttet.
Det är väl alltid bra att en produkt som inte håller måttet lyfts upp, eller?
Är man ”med” på Axministers Facebook så får man ju se direkt om det kommer ris eller ros om någon produkt, även om man inte har tänkt att köpa just den. Själv tycker jag att det är bra, men det är väl som allt annat. Den ena tycker så, den andra tycker så. Så att det skulle vara noll relevans håller jag inte med om.
Sedan finns det ju självklart en poäng i att även skriva en recension på produkten.
 
Funderar på att beställa en skruvdragare från Axminster då de verkar seriösa enl många här och att det skiljer bra i pris mot att köpa här hemma.

Men hur gör ni med den engelska kontakten till laddaren? Byter ni den eller använder adapter? Var hittar jag i så fall en adapter.

Tack på förhand!
 
På de saker jag har köpt så har det varit lite blandat, en del har haft europakontakt och då behöver man inte göra något, och på en del har jag klippt och satt dit en ny. Adaptera finns på många ställen, Clas Olsson, Kjell o Co. Jula.
 
Sitter och fnular på ett kit från toolstop och de verkar skicka med en adapter utan extra kostnad.
 
phl skrev:
Öh? Det är väl av noll relevans hur många det når när de enda som egentligen är begagnade av det är de som ämnar köpa slipmaskinen och många gör det rimligtvis via Axminsters hemsida. De kommer då se produktomdömena där...
Håller fullständigt med. Alla som ev kommer vilja köpa maskinen kommer lösa inlägget. FB inlägget når ju helt fel målgrupp och är eg totalt meningslöst.
 
Någon som hittat bättre pris på Festool Domino är Axminster? De tar nu 716£ inkl frakt, vilket blir cirka 8000:- med en DOMINO Assortment 1060 systainer.
 
klenodder skrev:
Den ligger väldigt bra i pris. Köper numera alla mina Festool på tyska Gerschwitz men dom har inte paketpriset. I lösa delar skulle det gå på 8500 hos dom så kör på Axminster. [länk]
Jodå, Gerschwitz har paket med dominolådan. Både i kombination med 500-Plus och 500-Set (Axminster har bara 500-Set):

http://www.ebay.de/itm/FESTOOL-DOMI...owerkzeuge&hash=item5d2aee6e07#ht_3571wt_1037
http://www.ebay.de/itm/FESTOOL-DOMI...owerkzeuge&hash=item2c573553c2#ht_4657wt_1065

Dock blir priset bättre hos Axminster, även om man jämför med snikpaketet. I och med Axminsters prisjustering verkar de numera ligga bättre till än Gerschwitz på många Festool-prylar.

Jag beställde själv Domino-paketet från Axminster igår. Kunde inte hitta bättre pris någonstans...
 
Ja, det får väl bli från axminster. Jag har funderat påmen Domino i många år nu. Det får bli ett hand rail adapter också så jag kan göra klart ledaren till trappan.
 
Sådär, då är en Domino på väg :)
 
Axminster är snabba. Beställde i tisdags, bla 200p kreg pluggar. Dessvärre hade man slutat med dem. Jag kunde då få lika många fast i 50pack. Trots strulet gick paketet iväg igår och ska komma på fredag.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.