406 107 läst · 1 779 svar
406k läst
1,8k svar
Import från UK
Jag köpte dom här från Toolstop. http://www.toolstop.co.uk/makita-lx...i-and-drill-driver-twinpack-2-batteries-p8986 . Två Makita skruvdragare för 3000kr med två batterier. Men jag ändrade till pund i betalningen och då blev det dyrare, så låt det vara svenska kronor
Skapligt snabb leverans och bara att hämta ut på posten.
Jag är mycket nöjd
Skapligt snabb leverans och bara att hämta ut på posten.
Jag är mycket nöjd
Jo jag gillar deras sida. Support. Priser. Men just gällande sågen jag tänkte mig så vägrar dom skicka med skenan, de säljer sågen utan skena också men till samma pris som med med skena vilket jag tycker är orimligt...
Handlar du av Axminster är det en extra 1,4 m skena + skarvstycken + väska med i paketet. Du kommer snabbt inse att du vill kunna såga skivmaterial på längden, så den extra skenan och skarvstyckena är bra att ha. Personligen hade jag i varje fall tagit med det i kalkylen vid en prisjämförelse. Men Axminster är kanske inte ensamma om "paketerbjudandet"?
http://www.axminster.co.uk/makita-sp6000k1-plunge-saw-and-14m-rail-prod656310/bygga_bo skrev:Handlar du av Axminster är det en extra 1,4 m skena + skarvstycken + väska med i paketet. Du kommer snabbt inse att du vill kunna såga skivmaterial på längden, så den extra skenan och skarvstyckena är bra att ha. Personligen hade jag i varje fall tagit med det i kalkylen vid en prisjämförelse. Men Axminster är kanske inte ensamma om "paketerbjudandet"?
Nja... Fast, bilderna visar 2 skenor men såsom jag tolkar texten så är det väl bara en?
Ser inte heller att det är skarvdelarna med heller?
Jag har förvisso glasögon så kanske slarvläste illa..
Lätt att missa, men kika precis till vänster om "add to basket" knappen så står det "c/w Free Extras, 2nd 1.4mtr Rail, Rail Connector & Rail Bag".Yrrol skrev:
Det följer bara med en skarvdel, http://www.axminster.co.uk/makita-guide-rail-connector-prod783432/ .Yrrol skrev:
Jag köpte en extra då jag tyckte det blev väl sladdrigt med bara en. Med 2 så kan du koppla ihop dina 2 skenor till en riktigt styv 2.8 meter lång skena, bra om du sågar 2400 skivor.
Yes yes, det får det bli...
Fast vad finns det mer för prisvärt man bör passa på att köpa måntro (jag saknar det mesta)?
Vad är drastiskt billigare mot här hemma?
japansåg skulle jag haft, fast fanns ju massa olika att välja på så blir lite förvirrad.
Fast vad finns det mer för prisvärt man bör passa på att köpa måntro (jag saknar det mesta)?
Vad är drastiskt billigare mot här hemma?
japansåg skulle jag haft, fast fanns ju massa olika att välja på så blir lite förvirrad.
Redigerat:
Lite nervös nu om sakerna kommer att komma fram.
Man skulle ju fylla i gata, stad sen Post Code...
I vanliga fall skriver man ju "10041 Stockholm" fast jag hoppas ju att de har som vana att sära på detta och att Post Code inte står för något annat, för då är det kört.
Följer paketet via DPDs tracking och där har de dessutom tagit bort en siffra från PostCode noteringen jag angav i butiken.
Fast i trackingen står det 1004.
Man skulle ju fylla i gata, stad sen Post Code...
I vanliga fall skriver man ju "10041 Stockholm" fast jag hoppas ju att de har som vana att sära på detta och att Post Code inte står för något annat, för då är det kört.
Följer paketet via DPDs tracking och där har de dessutom tagit bort en siffra från PostCode noteringen jag angav i butiken.
(påhittat exempel)
Fast i trackingen står det 1004.
Post Code (eller egentligen Postal Code) samt ZIP Code är mycket riktigt postnummer och de skiljs så gott som alltid åt i formulär. Det där ska nog gå bra även om nu en siffra saknas, jag har flera gånger dragit till med ett områdes huvudnummer (slutsiffra noll) istället för specifikt och det har aldrig varit något problem.