Bezt skrev:
Tycker det går mycket långsammare från Uk än från Tyskland när jag har beställt saker.
Tysk precision :) hjälper nog lite att mycket inom logistik är tysktägt oxå...
 
Bezt skrev:
Tycker det går mycket långsammare från Uk än från Tyskland när jag har beställt saker.
Väntade 2v på en grej skickad med RoyalMail, såg till min 'glädje' att min fräs-adapter (FSN-OFA) från Axminster också gick iväg med Royal Mail idag.. :rolleyes:
 
Från Axminster? Har de adaptern, får man be om en länk?
 
badtastex skrev:
Från Axminster? Har de adaptern, får man be om en länk?
Jag vet inte om den finns upplagd än, jag, mailade för nån vecka sedan och frågade om de hade datum och pris och fick svar och en PayPal-länk och en ungefärlig tid på 7-10 dar innan de hade den på hyllan.

Lefeld har den dock till typ samma peng, dryga 600:- dock tror jag bara betalade £5 i fraktfrån UK.
 
FredrikR skrev:
Väntade 2v på en grej skickad med RoyalMail, såg till min 'glädje' att min fräs-adapter (FSN-OFA) från Axminster också gick iväg med Royal Mail idag.. :rolleyes:
Ja gick iväg och iväg.. fick kollinummer iaf. :|
Axminster har säkert lämnat över paketet, men än har det inte dykt upp på trackingsidan, sjukt.
 
FredrikR skrev:
Ja gick iväg och iväg.. fick kollinummer iaf. :|
Axminster har säkert lämnat över paketet, men än har det inte dykt upp på trackingsidan, sjukt.
Du har säkert koll, men om det är tnt:s trackingsida så måste man klicka på "Track - International" längst upp till höger.
 
Softilog skrev:
Du har säkert koll, men om det är tnt:s trackingsida så måste man klicka på "Track - International" längst upp till höger.
Tack, men det är skickat som rekommenderat brev, med RoyalMail..
Borde reagerat när frakten inte blev mer än £5. :)
 
http://www.toolstop.co.uk/bosch-gsb...s-combi-drill-in-l-boxx-2-x-4.0ah-batt-p63082

visst funkar dessa batterier även med denna?

http://www.toolstop.co.uk/bosch-gks...dless-circular-saw-body-only-in-l-boxx-p39972

och när jag redan är igång kanske ni kan svara på vad de är för skillnad på sågen jag länkade ovan med denna nedan

http://www.toolstop.co.uk/bosch-gks18v-li-18v-li-ion-cordless-circular-saw-body-only-p6595

vad jag kan se så är de samma såg fast den blir 400kr billigare om den får ligga i lådan? (y)
 
Redigerat:
omwttm skrev:
[länk]

visst funkar dessa batterier även med denna?

[länk]

och när jag redan är igång kanske ni kan svara på vad de är för skillnad på sågen jag länkade ovan med denna nedan

[länk]

vad jag kan se så är de samma såg fast den blir 400kr billigare om den får ligga i lådan? (y)
Japp batterierna passar, båda är 18V.
Du har helt rätt, den med L-boxx är ~400:- billigare. :)
 
Toolstop.co.uk ger 5% rabatt mot Voucher Code GOOGLE13
 
FredrikR skrev:
Ja gick iväg och iväg.. fick kollinummer iaf. :|
Axminster har säkert lämnat över paketet, men än har det inte dykt upp på trackingsidan, sjukt.
Blev en FSN-OFA för mg också från Axminster men jag har inte fått den ännu. Tycker Axminster verkar sega som sjutton. Kanske hade jag otur med just min handläggare men han svarar knappt på e-mail och min order syns inte på hemsidan då det är en specialare. Börjar nästan kännas som att jag är blåst på pengarna...
Betalade 6/11 och har inte hört något från dem sedan dess, men man kanske inte kan kräva snabbare handläggning än så?
 
Det tog 21dagar från det att jag betalade tills den skickades i mitt fall.
 
Jag beställde bla en stämborrmaskin från Axminster. Beställningen lades och betalades 2013-11-19. Idag har paketet anlänt Göteborg vilket känns fullt acceptabelt. Får se hur lång tid de sista 20 milen tar:)
 
Låter lite som tt man skall hålla sig till lagerförda artiklar och inte komma med specialare till dem. I mitt fall har jag funderat på att beställa från dem ett tag så jag hade en diger lista med prylar som jag ville kombinera med min specialare... Nog dumt.
 
Som återkoppling kan jag meddela att mitt paket från Axminster anlände med lantbrevbäraren igår så från beställning till dörr helt acceptabla 2 veckor. Att jag sedan är mycket nöjd med stämborrmaskinen jag köpte gör inte saken sämre. Kan rekommenderas.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.