F Fideliox skrev:
Bara jag som tyckte 7.7 miljoner för det där lät helt sinnessjukt?

Men jag gillade köket och badrummet. Även om badrummet saknade all form av förvaring.
Du kan vara lugn., Det är inte värt det längre :D

• Haha
  • Gilla
Abbe W och 1 till
  • Laddar…
Vet så klart inte om det är så i detta fallet, men jag tänker mig att det i många renoveringar blir en del kostnader utan kvitto efter att ROT slagit i taket.

Dessa redovisar man antagligen inte när man står i TV.

Daniel_N Daniel_N skrev:
Det är Anders Möller i Södra Sandby: Anders Möller Möbelsnickare Malmö (andersmoller.se) Duktig o trevlig!
Just därför var nog köket billigt, synas i tv och bli omnämnd i Sveriges största byggforum är inte fy skam

• Gilla
Fideliox
  • Laddar…
O
Appendix Appendix skrev:
Du kan vara lugn., Det är inte värt det längre :D
Stapeldiagram, ökning över tid, K/T-tal, Svensk mäklarstatistik, röda staplar, år 2012–2022, statistisk presentation.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

Nåväl! Här är prisstatistik från det området huset ligger i. Många andra områden har negativt K/T-tal 2022 men inte Limhamn.

• Haha
Abbe W
  • Laddar…
L lantzen skrev:
Vet så klart inte om det är så i detta fallet, men jag tänker mig att det i många renoveringar blir en del kostnader utan kvitto efter att ROT slagit i taket.
Om Rot avdraget tar slut ber man enteprenören att dra fakruran över nyår. Det är betalningsdatum som gäller.

• Gilla
Appendix och 1 till
  • Laddar…
O Ossian K Olsson skrev:
[bild]

Nåväl! Här är prisstatistik från det området huset ligger i. Många andra områden har negativt K/T-tal 2022 men inte Limhamn.
Januari 23 då?

Den naive tror nått område inte går ner i denns ränteuppgång

Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.