12 674 läst · 115 svar
13k läst
115 svar
Husägare - hur är grannsämjan?
Om det är en granne: "En av grannarna är en idiot, skrotsamlare och klåpare."
Om det är tre grannar: "En av grannarna är en idiot, en är skrotsamlare och en är klåpare."
Du gjorde något mittemellan, vilket är ok. Men då får man räkna med att det tjafsas runt fikabord i evighet på Sveriges företag. Ett sånt här litet snedsteg kostar i värsta fall svenska skattebetalare uppåt 1% av BNP. 😉
Om det är tre grannar: "En av grannarna är en idiot, en är skrotsamlare och en är klåpare."
Du gjorde något mittemellan, vilket är ok. Men då får man räkna med att det tjafsas runt fikabord i evighet på Sveriges företag. Ett sånt här litet snedsteg kostar i värsta fall svenska skattebetalare uppåt 1% av BNP. 😉
Redigerat:
Den beskrivningen stämmer riktigt bra på dig och dina ständigt syrliga kommentarer…[SKPG]Zamora skrev:
Ingen är felfri, och jag har aldrig påstått att jag alltid har rätt. Däremot kan jag inte påminna mig en enda gång du bekänt att du har fel.
Så släpp det nu.
Nej, jag hittade på det för att ha en riktigt bra historia.Nyfniken skrev:
Men seriöst, bilen är någon diesel-mercedes som knackar något fruktansvärt jämfört med exempelvis vår besinare som knappt hörs på tomgång. Det sitter friskluftsventiler i barnens rum som är ca 20m från bilen, och ja - det låter ordentligt in i deras rum. Och detta alltså under ibland en timmas tid från kl 5.
H
HEM2121
Medlem
· Västra Götaland
· 4 853 inlägg
HEM2121
Medlem
- Västra Götaland
- 4 853 inlägg
Husägare
· Småländska höglandet
· 3 973 inlägg
Liknande trådar
-
Ny husägare - vilken villahemförsäkring?
Försäkringar -
Nya Husägare - Vad tror ni det kostar att måla om vår fasad?
Fasad -
Nätavgifter för solpaneler kommer höjas - 130 000 husägare påverkas
Artikelkommentarer -
Kaputt brunnspump - hjälp en nybliven husägare!
Vatten & Avlopp -
Bad-protest mot husägare som staketat in strandremsa
Artikelkommentarer