Runt träskylt på ett stativ med en graverad bild av en pistol och texten "Since we're redefining everything, this is a cordless hole puncher" utomhus.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Gilla
  • Haha
  • Älska
4774 och 8 till
  • Laddar…
M
Mikael_L Mikael_L skrev:
Japp, och hellre än Nordkorea, samt ödlorna i V.

Skärp dig nu.
Diana i V var en riktig pingla, henne hade jag kart hellre tagit, än gubben Trump med hämte hår, Kamala med tokskrattet eller fetknoppen Kim Jon Un:
En kvinna med lockigt hår i en röd dräkt och glittrande svartsilver topp, står framför en kaklad vägg.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Gilla
Dilato och 1 till
  • Laddar…
Mikael_L Mikael_L skrev:
Dom där typerna, är det motsvarigheten i USA till Svensk våldsbejakande muslimskt fundamentalism?
Dvs folk som bor i landet, men vill sitt land illa ...?
Eller NMR, SD, AFS osv. Ev faller även AFA in där.
 
Mikael_L Mikael_L skrev:
Dom där typerna, är det motsvarigheten i USA till Svensk våldsbejakande muslimskt fundamentalism?
Dvs folk som bor i landet, men vill sitt land illa ...?
Vet inte, upplever att de svenska våldsbejakande fundamentaliserna skapar inte lika mycket material för humor.
Personer håller en flagga och en person bär en tröja med texten "REAL MEN WEAR DIAPERS TRUMP 2024" under en samling utomhus.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Gilla
Maria T och 2 till
  • Laddar…
Mikael_L
Ja det är väl egentligen mest sorgligt.
Men lite uppsida dock att vissa åtminstone går att skratt en del åt, jag håller med dig.

Jag håller med dig också lat, det finns många fler samhällsförstörare än de två grupper jag valde att nämna.
Dock tycker jag att jag kan våga paketera ihop dem alla i samma fack, de skulle nog bli upprörda själva. :)


Men vart fan tog humorn vägen - nu måste jag skärpa mig ...

... hittar ut själv !!!
 
M mnils skrev:
Diana i V var en riktig pingla, henne hade jag kart hellre tagit, än gubben Trump med hämte hår, Kamala med tokskrattet eller fetknoppen Kim Jon Un:
[bild]
Henne har ju Trumpen gift sig med
Två kvinnor i röda kläder och solglasögon, en från en äldre tid på vänster sida och en nyare bild på höger sida.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Gilla
  • Haha
  • Wow
  • Älska
4774 och 12 till
  • Laddar…
B b8q skrev:
[bild]
Som tur är har vi iaf. en som håller huvud över ytan och styr upp lite av skiten igen

Tabell som visar utvecklingen av pistol-emojis från olika företag åren 2014-2024, där de flesta har övergått till vattenpistoler.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
Mikael_L
Två tecknade män med anteckningar står bredvid en öppen kista och säger "Hurry, before he starts talking politics again.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Haha
boschkenta och 2 till
  • Laddar…
Mikael_L
Ett handskrivet meddelande där det står "Hej älskling! Kan du ta en sväng med dammsugaren innan jag kommer hem?" följt av en bild av en dammsugare i en bil.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Gilla
  • Haha
  • Älska
4774 och 20 till
  • Laddar…
Google-sida för att skapa ett starkt lösenord med texten "Password is too strong" efter användarnamnet "ChuckNorris" angetts som lösenord.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Haha
  • Gilla
4774 och 22 till
  • Laddar…
Bild som föreställer en karta av Ryssland gjord av något som ser ut som avföring på ryska flaggan, med texten "Vilket skitland kan detta vara?" och "земля грабителей".
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Gilla
  • Älska
4774 och 7 till
  • Laddar…
H
.
 
  • Bakpartiet av en lastbil med texten "Does this ass make my truck look big?" och ett ansikte på bakluckan.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • Gilla
  • Haha
4774 och 5 till
  • Laddar…
13th Marine 13th Marine skrev:
Ickehumor: Vilken president USA väljer väldigt stor påverkan på global politik och är därmed intressant även för svenskar.

Tagikomik: Strax under 50% av amerikanerna tycker att en solochvårande våldtäktsman är den som är mest lämpad att leda landet 🙄
[bild]
50% verkar vilja ha en kacklande kvinna som inte kan prata utan teleprompter...
 
  • Gilla
Intet
  • Laddar…
Synd att bara drygt 90% vill se endast humor i den här tråden...
 
  • Gilla
  • Haha
4774 och 13 till
  • Laddar…
B Besiman skrev:
50% verkar vilja ha en kacklande kvinna som inte kan prata utan teleprompter...
 
  • Ledsen
  • Wow
Luddis_1 och 1 till
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.