Snigla Snigla skrev:
Undrar om det där någonsin kan bli nått rätt.. 🤔

[bild]
Jag gillar att de har en reservskylt längst ner, så att de kan klistra upp lite nya bokstäver vid behov.
 
  • Gilla
Dilato och 1 till
  • Laddar…
En man pekar på en whiteboard framför en dator på en stol, omgiven av två stora ormar på golvet i ett klassrum.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Gilla
Ravro och 7 till
  • Laddar…
jarlh jarlh skrev:
Jag gillar att de har en reservskylt längst ner, så att de kan klistra upp lite nya bokstäver vid behov.
Ja man måste ju ta det säkra före det osäkra.. när det inte finns några förhållningsregler på parkeringen..
 
Snigla Snigla skrev:
Undrar om det där någonsin kan bli nått rätt.. 🤔

[bild]
Ser ni vad felet är?








Som det ser ut nu har man begränsat parkeringen till plats 1 och 2 för alla. Antagligen var det tänkt att den informationen skulle stå på samma tavla som besökande, men så blev det inte. Dessutom behöver besökande ändå tillstånd. Utöver det så är de två nedre skyltarna överflödiga...
 
j.f.s
Två bilder av en person utklädd till pirat på en strand, först nedsjunken i sanden upp till halsen, sedan upprest till midjan. Text ovan beskriver att vara ensam hemma och höra någon komma in.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Gilla
Sthlm1891 och 2 till
  • Laddar…
Två personer som brottas, en kvinna dominerar genom att sitta ovanpå en man på en träningsmatta, text ovanför: "When you are about to lose in the best way possible.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Gilla
Sthlm1891 och 4 till
  • Laddar…
Meme med texten "The people who think men can get pregnant are suddenly worried about misinformation on Twitter." Bild på en man i kostym som dricker ett glas alkohol.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Haha
  • Gilla
Heimersson och 5 till
  • Laddar…
Hoppas någons blodtryck kan hållas högt över helgen av denna

Gravsten med texten "WHITE COUPLES IN TV COMMERCIALS 1950-2021" ovanför en bukett färgglada blommor.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Gilla
  • Haha
Sthlm1891 och 7 till
  • Laddar…
Tokslut Tokslut skrev:
Hoppas någons blodtryck kan hållas högt över helgen av denna

[bild]
Förstår skämtet, men min spontana reaktion var mer vem f*n kollar på reklamen nuförtiden...
 
  • Gilla
AndersPS och 1 till
  • Laddar…
MathiasS MathiasS skrev:
Ser ni vad felet är?








Som det ser ut nu har man begränsat parkeringen till plats 1 och 2 för alla. Antagligen var det tänkt att den informationen skulle stå på samma tavla som besökande, men så blev det inte. Dessutom behöver besökande ändå tillstånd. Utöver det så är de två nedre skyltarna överflödiga...
Alla tilläggsskyltar gäller väl för sig själva, vilket också betyder att hela parkeringen är till för besökande med förhyrda platser och tillstånd, men bara tillåtet på plats 1 och 2.
Varför de två nedersta är överflödiga förstår jag inte.
 
  • Gilla
kashieda
  • Laddar…
tveksamt tveksamt skrev:
Alla tilläggsskyltar gäller väl för sig själva, vilket också betyder att hela parkeringen är till för besökande med förhyrda platser och tillstånd, men bara tillåtet på plats 1 och 2.
Varför de två nedersta är överflödiga förstår jag inte.
Ja den nedersta skylten står det ju inget alls på så den behövs inte. Den näst nedersta är överflödig eftersom det redan blir resultatet av den tredje från botten.
 
  • Gilla
tveksamt
  • Laddar…
Förstås, jag tänkte du menade de två nedersta det faktiskt stod något på. Jag tänkte lite för snabbt. =P
 
  • Gilla
kashieda och 1 till
  • Laddar…
j.f.s
Röd leksaksbil kraschat in i ett vägräcke med buckla och texten "How fast was the little bastard going???" följt av skrattande emoji.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Gilla
  • Haha
boschkenta och 12 till
  • Laddar…
Text på svart bakgrund: "Dickens: It was the best of times, it was the worst of times. Schrödinger: Nice.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Gilla
boschkenta och 9 till
  • Laddar…
j.f.s
En tom kartong placeras bredvid en glasskiva för att skapa en illusion av att det finns ytterligare en kartong bredvid, med texten "The only known photo of Schrödinger's cat".
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Gilla
  • Wow
  • Haha
Maria T och 19 till
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.