Intet Intet skrev:
masturberar framför grannens flaggstång
Intet Intet skrev:
Vi har alla våra drömmar
Intressant att ta del av dina drömmar! 😂

Alfredo Alfredo skrev:
Intressant att ta del av dina drömmar! 😂
Jag släppte loss mina innersta drömmar för fullt. Först flaggstångsmastrubationsklimax. Går inte det? Äh, då får jag flyga till månen som tröst.

• Haha
Alfredo
  • Laddar…
L lbgu skrev:
Att man erbjuder sig att stå för kostnader och ordna det rent praktiska tog jag som givet. Gör man inte det kan det knappast ses som ett seriöst försök att få grannen att ta ner träd.
Jovisst och det behövs inte mycket till träd så är det en massa jobb.

-Trädet ska fällas säkert.
-Kvistning och kapning av stammen
-Transportera allt till oftast en återvinning.
-Kratta/räfsa upp allt småskräp som det alltid blir.
-Arbetstiden är någon dag med lite större träd.

Anlitar man en firma så sticker kostnaden direkt iväg till flera tusenlappar.

Så det för man vara beredd på om inte grannen störs av sitt träd men går med på att man gör det själv.

Intet Intet skrev:
Läs först. Skriv sedan.

Det var exempel på saker man kanske i fantasin frestas att göra, men i verkliga livet inte gör. Förutom några som saknar förmågan att skilja på mitt och ditt. Bortskämda snorungar, helt enkelt, vilka förr eller senare alltid får en smäll på käften när de råkat bjäbba vid fel träd.
Jag läste. Du skrev "flyga till månen" som en av sakerna som man kan drömma om men som kloka personer lät förbli vara drömmar. Astronauter har flugit till månen. De kan alltså inte vara kloka.

Jag läste. Du skrev "råna en bank" som en annan sak kloka valde att inte göra och att de som rånar en bank i bästa fall "får en smäll på käften". Jag tror att de är mer nöjda med rånet om utfallet blir att de kommer undan med flera miljoner.

Intet Intet skrev:
Läs först. Skriv sedan.

Det var exempel på saker man kanske i fantasin frestas att göra, men i verkliga livet inte gör. Förutom några som saknar förmågan att skilja på mitt och ditt. Bortskämda snorungar, helt enkelt, vilka förr eller senare alltid får en smäll på käften när de råkat bjäbba vid fel träd.
Ett exempel du gav på dessa saker var som sagt att flyga till månen, så nu är astronauter (som flugit till månen) alltså även bortskämda snorungar som saknar förmåga att skilja på mitt och ditt? Intressant teori.

• Haha
Intet
  • Laddar…
Men jösses!

Produkter som diskuteras i tråden
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.