Daniel_82 skrev:
Tycker ni det är bäst att beställa Z-wave produkter från : www.interaktivahem.se eller finns det andra sidor eller affärer som är bättre?
Jag kan inte nog avråda från att beställa från Interaktiva Hem. Finns ingen anledning att INTE beställa från m.nu (speciellt inte nu med deras prisgaranti).

• Gilla
Henke-el och 1 till
  • Laddar…
n0ir skrev:
Jag kan inte nog avråda från att beställa från Interaktiva Hem. Finns ingen anledning att INTE beställa från m.nu (speciellt inte nu med deras prisgaranti).
Dessutom har m.nu 10% rabatt under påsken samt galet bra kundservice

• Gilla
gol och 1 till
  • Laddar…
har handlat av m.nu flera gånger, inte alltid lägst pris men alltid bäst kundservice, för min del väljer jag alltid m.nu, har haft flera problem som dom löst omedelbart utan att någonsin ifråga sätta om det var mitt fel eller produkten som jag hävdat... Så min tumme upp för m.nu!!

Kan bara instämma i lovkören! www.m.nu har alltid varit trevliga och hjälpsamma.

Det är lätt för en handlare att vara trevlig och tillmötesgående så länge de säljer grejer, men den riktiga testen kommer när det blir strul och reklamationer! Även här har de på m.nu varit fantastiska och otroligt hjälpsamma! Dessutom svarat snabbt på alla frågor!

Tummen upp från mig också!

S
Hej alla hemautomatiserare.

Nu finns ett nytt gruppköp på gång. Kika in i tråden. Jag har kontaktat flertalet ÅF både hemma i Svedala och i Europa.
Kommer främst vilja att vi handlar i Sverige och jag har fått bra respons om att de kommer göra allt för att ge oss det bästa pris som går så vi slipper handla i Europa.

Jag har redan handlat i Europa själv innan och har en riktigt bra kontakt men diskuterat priset med en av de svenska ÅF här och de är nästan på samma nivå.

Jag har redan en köpesumma på ca 75000kr nu och om vi lägger på mer till den så kan vi få riktigt bra rabatt.

Så hoppa in i den nya gruppköpstråden och läs.

https://mobil.byggahus.se/forum/vil...-gruppkop-zwave-1-maj-30-maj.html#post2226667

Mvh Saso

Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.