Jag hade samma problem, bytte minnesbatteri och nu funkar klipparen som den ska och kommer ihåg inställningarna. Dock har appen slutat funka och går inte att koppla upp mot klipparen. Enl Grouw så jobbar de med uppdatering av appen.
Har du kvar instruktion och är det nånting du vill dela med dig av?nino skrev:
Kollade också vilken firmware version jag hade vilket var: 2.2.7.3. och då kan jag fortfarande koppla upp roboten mot appen i telefonen iOS.
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Logga in
Skapa konto
Logga in
Skapa konto
Logga in
Skapa konto
Logga in
Skapa konto
Logga in
Skapa konto
2.2.4.6 har jag kanske ska uppdatera då, tycker mig läst att det ska bli bättre i backar och svängarK Kalle_Banan skrev:
Tack för guiden!nino skrev:
Jag upplever att roboten är mer aggressiv, alltså att när den når gränslinjen så stannat den till med ett hugg den tvär stannar alltså, inte alls samma sak som när den kör emot nånting.
Ska se om jag lägga upp ett litet filmklipp på det.
Spelade in en liten rulle, vet inte om det bara är skalet som sitter löst men jag tycker den hugger när den stannar till.
Min grouw går väldigt dåligt i blöt gräs, slirar och har sig, var tvungen att köra av gräset med handbagage pga strul men denna klippare
Handjagare
Måste säga att jag är riktigt nöjd med min på det stora hela har haft den snart två år.
För 5-lax gör den ett toppen jobb, man kan inte få allt men bara en sån sak som bluetooth stöd är ett stort plus.
Det som stör mig mest är att den inte söker upp närmaste vägen till laddstationen, samt att det skulle vara en aning smidigare att byta minnesbatteriet.
För 5-lax gör den ett toppen jobb, man kan inte få allt men bara en sån sak som bluetooth stöd är ett stort plus.
Det som stör mig mest är att den inte söker upp närmaste vägen till laddstationen, samt att det skulle vara en aning smidigare att byta minnesbatteriet.
Ja nog är den helt ok för dom pengarna.
Kan väl inte påstå att det var speciellt svårt att byta men det kunde ju varit enklare...
Har satt för några pallkragar på några ställen där den brukar fastna och då kan den missa att gå hem så batteriet tar slut men det är ju inte direkt klipparens fel
Kan väl inte påstå att det var speciellt svårt att byta men det kunde ju varit enklare...
Har satt för några pallkragar på några ställen där den brukar fastna och då kan den missa att gå hem så batteriet tar slut men det är ju inte direkt klipparens fel