Oki,snurrade den ett ett varv och stannade då vi stationen,blir galen hehe. Kollade igenom skarvar dom e bra
 
Kristoffer Thorsson Kristoffer Thorsson skrev:
Oki,snurrade den ett ett varv och stannade då vi stationen,blir galen hehe. Kollade igenom skarvar dom e bra
Prova med en slingsökare
 
Tack,köpte en kabelsökare,hittade att det var fel på en skarvdon. Vet du varför firmware inte sparas när jag laddar ner trådlöst
 
  • Gilla
nino
  • Laddar…
Kristoffer Thorsson Kristoffer Thorsson skrev:
Tack,köpte en kabelsökare,hittade att det var fel på en skarvdon. Vet du varför firmware inte sparas när jag laddar ner trådlöst
Nej jag har aldrig provat uppdatera, men måste man inte lägga över det på ett usb?
 
Inte om man har Bluetooth går att ladda ner i appen, står nollor i firmware bara nu
 
Kristoffer Thorsson Kristoffer Thorsson skrev:
Inte om man har Bluetooth går att ladda ner i appen, står nollor i firmware bara nu
Säker på det? Har iof inte en m800
 
Kristoffer Thorsson Kristoffer Thorsson skrev:
Har en grouw 900, står lyckad uppdatering men samma sen
Konstigt
Inte provat med usb då?
 
Uppdaterade min klippare och nu när jag lägger in arbetstider så nollställs det så fort den går på laddning.
 
Kör du med Android? Pratade med grouw de har lite kr0ngel med via de, kör frugans ios, dunkar som de ska
 
Kör iOS jag oxå.
 
Hejsan alla,

Köpte på mig en Grouw 900 idag från Ica Maxi, bra pris med tak för 4999:-, är faktiskt rätt nöjd med den än så länge, vet ni om det finns batteri med större kapacitet att köpa till den ?
 
Hej,tror intr man kan använda det större batteriet som är till 1200kvm,men hör med grouw,
 
Har lite problem att klippare slirar fast i gräset på sina ställen... är väl inte världens bästa gräsmatta men vill inte lägga så mycket tid på den heller..

Har sett att endel drar i farmarskruv i däcken, någon som provat på grouw ?
 
Den stannar rätt bra för oss Med, vågig gräsmatta med lekställning öar mm, ingen aning faktiskt. Oftast får jag sätta igång den igen samt hjälpa den till laddstationen, hur många timmar kör du den per dag?
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.