nino nino skrev:
Har inte vågat byta än...
Har ni kontaktat Grouw ang att det inte går?
Ja, enl dem så jobbar apptillverkaren på en lösning. Tänkte bara höra om det är fler som upplever det (eller andra) problemet/problem.
 
C Chris8 skrev:
Jag har hus till min 800


Okej, jag vart fundersam hur jag skulle lösa det rent estetiskt, då laddstation enl. manualen måste stå i linje med begränsningslinan. Vilket begränsar hur jag vill placera min Robot i viloläge..
 
Är det senaste firmware som ställer till det? Kan man ladda ner en tidigare?
 
Ja, men begränsningskabeln går ju mitt under laddplattan. Mitt hus/tak är rätt tight med laddplattan. Du kan ju prova med att provisoriskt ställa en bräda eller ngt där du tänker ha väggen in mot klippområdet för att se hur stort du kan bygga.
 
nino nino skrev:
Är det senaste firmware som ställer till det? Kan man ladda ner en tidigare?
Antar att det är senaste mjukvaran som är boven. Dock tycker jag klipparen funkar bättre med nya mjukvaran och fördelar som zonindelning mm. så vill helst inte gå tillbaka även om jag har äldre mjukvaran sparad.
 
Jag har 2.2.4.6 har du en nyare som inte är senaste sparad?
 
Linus91 Linus91 skrev:
Investerade i en 900:a modell. Någon som vet hur det är med att bygga ett hus till dom? Går det att få till eller blir det problem med laddstationen då?
Jag snickrade ihop ett litet hus till min robot, snett och vint och har fått lite stryk genom åren men den fyller sin funktion.

mdtF5Nk.jpeg
a21yeXN.jpeg


C Chris8 skrev:
Är det nån mer än jag som inte kan connecta appen till klipparen med senaste mjukvaran?
Jag har version 2.2.7.3. och kan ansluta till appen.
 
  • Gilla
Linus91
  • Laddar…
nino nino skrev:
Jag har 2.2.4.6 har du en nyare som inte är senaste sparad?
Den näst senaste jag har heter 2.2.7.3_b
 
  • Gilla
nino
  • Laddar…
K Kalle_Banan skrev:
Jag snickrade ihop ett litet hus till min robot, snett och vint och har fått lite stryk genom åren men den fyller sin funktion.

[bild]
[bild]




Jag har version 2.2.7.3. och kan ansluta till appen.[/QUOTE
 
Ngn som vet vad det här är? Den funkar fint men klippmotorn snurrar inte. Ngn som vet hur man lossar på hela kåpan så man kan ta en titt om ngt är läst till klippmotorn?
 
  • Kontrollpanel på en gräsklippare med felmeddelande på skärmen och knappsats.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
Om du kollar lite högre upp i tråden så finns det en beskrivning hur man öppnar hela klipparen.
 
  • Gilla
eliec
  • Laddar…
nino nino skrev:
Om du kollar lite högre upp i tråden så finns det en beskrivning hur man öppnar hela klipparen.
Tack men det är inga skruvar direkt. Ngt form av popnitar son är väldigt svåra att få ur. Men ngn som vet vad det kan vara för fel på d display indikerar
 
Har du en 800 så är det skruvar.
Nej aldrig sett felet, har du provat att snurra plattan med knivarna för hand?
 
Ja. Dom snurrar alldeles fint i fritt.
 
Själva plattan som knivarna sitter på, inte själva knivarna alltså men det var du med på
 
  • Gilla
eliec
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.