Status
Inte öppen för fler kommentarer.
F
Nu redigeras/raderas det rätt friskt här. Jag antar att det är ett lite för målande språk och runda, snuskiga ord som är en av anledningen. Det är bra, och det visar väl också tydligt att om det inte ens är ok att skriva om baxandet i trädgården så är det än mindre ok i verkligheten. Så modereringen har verkligen uppfyllt ett syfte. Over and out.

Dock lite besviken att mitt sista inlägg som svar på ett inlägg från Staffans1400 raderades, jag var synnerligen nöjd med det.

Jag har det kvar i mailet, skrattade gott åt det iaf.

harry73
Nu tror jag att det flesta som skriver i tråden, även de som medger att de har utomhussex och de som tycker att ts granne har rätten på sin sida, inte skulle ha sex i trädgården så att grannens barn som cyklar i trädgården ser det. Så på något sätt visar allas moraliska kompass åt samma håll.

Det som gör mig lite tveksam om TS och som gör att jag i smyg hejar lite på grannen är den extrema beskrivning ts ger och att hon drar barnkortet som nästan automatiskt beskriver grannarna som pervers, kanske pedofil.

Det finns en annan tråd om grannar som går naken i sitt hus. Kunde vara samma ts som skriver där.

Sedan är det tydligt att ts ljuger. Barnen vill inte vara i trädgården för att solljuset bländar telefonskärmen. Grannens sex har inget med det att göra.

• Gilla
Bästerortarn och 3 till
  • Laddar…
R bossebyggarn skrev:
Oavsett hur korkad eller smart jag är så tycker jag inte att det är oproblematiskt att barn utsätts för blottare.
Blev du så kränkt av den åsikten att du var tvungen att angripa mig som person?
Nej jag blev inte kränkt, jag blev irriterad på att du hoppade på maskintok och anklagade honom för ”begränsad hjärnkapacitet” bara för att han inte har samma åsikter som du. Riktigt låg nivå på det inlägget. Du fick igen med samma mynt.

K
Pippar man i trädgården och vet med sig att barn kan se dem är man sjuk i huvudet

• Gilla
  • Ledsen
  • Haha
MONTREAL och 3 till
  • Laddar…
F fsn skrev:
Nu redigeras/raderas det rätt friskt här. Jag antar att det är ett lite för målande språk och runda, snuskiga ord som är en av anledningen. Det är bra, och det visar väl också tydligt att om det inte ens är ok att skriva om baxandet i trädgården så är det än mindre ok i verkligheten. Så modereringen har verkligen uppfyllt ett syfte. Over and out.

Dock lite besviken att mitt sista inlägg som svar på ett inlägg från Staffans1400 raderades, jag var synnerligen nöjd med det.
Om du får dina inlägg raderade så kanske du skall fundera på vad du skriver.

• Haha
  • Gilla
Krux och 1 till
  • Laddar…
Staffans2000
F fsn skrev:
Du menar till skillnad från en man som dig som tycker det är ok att grannen pumpar på i bersån så det skvätter fittsaft i grannarnas morgonkaffe? Kasta inte pil i gummibåt min vän, vi vet nog alla (troligtvis dig själv inräknad) vem som först faller utanför normen som ”lite speciell här”.
Om du stimuleras av att alla kan läs dina sexuella fantasier, är det hel okay, för mig.

Att tituleras, "lite speciell" i en grå gröt av Filifjonkor, tar jag som en komplimang. Tack

Snusmumriken

• Gilla
Uffe A
  • Laddar…
R
F fsn skrev:
Hur löd frågan?
Jag frågade varför du är intresserad av min alkoholkonsumption efter att jag svarade på din fråga om hur mycket jag dricker.

harry73
R rasse123 skrev:
Jag frågade varför du är intresserad av min alkoholkonsumption efter att jag svarade på din fråga om hur mycket jag dricker.
Kan du inte sluta tjata?

Grannarna får gärna sätta igång. Sonen fick ett sniper softairgun förra sommaren... :)

• Gilla
  • Haha
SågspånPappspikEternit och 1 till
  • Laddar…
F
Staffans2000 Staffans2000 skrev:
Om du stimuleras av att alla kan läs dina sexuella fantasier, är det hel okay, för mig.

Att tituleras, "lite speciell" i en grå gröt av Filifjonkor, tar jag som en komplimang. Tack

Snusmumriken
Vassegod….. :rofl:

F
R rasse123 skrev:
Jaha, och hur samt vad vill du att jag svarar på det?

R
D Dr Jumping Jack skrev:
Nej jag blev inte kränkt, jag blev irriterad på att du hoppade på maskintok och anklagade honom för ”begränsad hjärnkapacitet” bara för att han inte har samma åsikter som du. Riktigt låg nivå på det inlägget. Du fick igen med samma mynt.
Det är av viss relevants att "inte samma åsikter" i det här fallet var i kontexten att jag tycker att barn som råkar ut för blottare är hemskt, medan andra verkar tycka att det är lite småskojigt.

Jag hade faktiskt inte räknat med att bli bombarderad med personangrepp bara för att jag försvarar barns rätt att slippa blottare och andra kränkningar.

• Gilla
Takfönster och 3 till
  • Laddar…
harry73
R bossebyggarn skrev:
jag tycker att barn som råkar ut för blottare är hemskt,
Här får man definiera vad en blottare är. För mig är någon som går naken i sin egen trädgård inte automatisk en blottare. Inte ens sex I sin egen trädgård gör att man är en blottare.
Ska vi skydda barn från all nakenhet eller får barn acceptera att människor är naken ibland?

• Gilla
Bästerortarn och 3 till
  • Laddar…
R rasse123 skrev:
Därför att de läckra o sexiga endast finns på bild när det har används tiotal olika filter och fotoshoppats, i verkligheten så ser de lika dagliga ut som alla andra....
Störande läte mellan 22 och 07 kanske kan betraktas som störande och kanske kan föranleda en anmälan av något slag.
Men……för hel…..e detta handlar nog mer om den heliga svenska avundsjukan och inget annat.
Grannen har kul men inte jag, måste nog kollas upp om dom har till(stånd)

• Haha
Staffans2000
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.