46 999 läst · 167 svar
47k läst
167 svar
Grannarna går nakna och har sex i trädgården
- Status
- Inte öppen för fler kommentarer.
Nu redigeras/raderas det rätt friskt här. Jag antar att det är ett lite för målande språk och runda, snuskiga ord som är en av anledningen. Det är bra, och det visar väl också tydligt att om det inte ens är ok att skriva om baxandet i trädgården så är det än mindre ok i verkligheten. Så modereringen har verkligen uppfyllt ett syfte. Over and out.
Dock lite besviken att mitt sista inlägg som svar på ett inlägg från Staffans1400 raderades, jag var synnerligen nöjd med det.
Dock lite besviken att mitt sista inlägg som svar på ett inlägg från Staffans1400 raderades, jag var synnerligen nöjd med det.
Nu tror jag att det flesta som skriver i tråden, även de som medger att de har utomhussex och de som tycker att ts granne har rätten på sin sida, inte skulle ha sex i trädgården så att grannens barn som cyklar i trädgården ser det. Så på något sätt visar allas moraliska kompass åt samma håll.
Det som gör mig lite tveksam om TS och som gör att jag i smyg hejar lite på grannen är den extrema beskrivning ts ger och att hon drar barnkortet som nästan automatiskt beskriver grannarna som pervers, kanske pedofil.
Det finns en annan tråd om grannar som går naken i sitt hus. Kunde vara samma ts som skriver där.
Sedan är det tydligt att ts ljuger. Barnen vill inte vara i trädgården för att solljuset bländar telefonskärmen. Grannens sex har inget med det att göra.
Det som gör mig lite tveksam om TS och som gör att jag i smyg hejar lite på grannen är den extrema beskrivning ts ger och att hon drar barnkortet som nästan automatiskt beskriver grannarna som pervers, kanske pedofil.
Det finns en annan tråd om grannar som går naken i sitt hus. Kunde vara samma ts som skriver där.
Sedan är det tydligt att ts ljuger. Barnen vill inte vara i trädgården för att solljuset bländar telefonskärmen. Grannens sex har inget med det att göra.
Nej jag blev inte kränkt, jag blev irriterad på att du hoppade på maskintok och anklagade honom för ”begränsad hjärnkapacitet” bara för att han inte har samma åsikter som du. Riktigt låg nivå på det inlägget. Du fick igen med samma mynt.R bossebyggarn skrev:
Om du får dina inlägg raderade så kanske du skall fundera på vad du skriver.F fsn skrev:Nu redigeras/raderas det rätt friskt här. Jag antar att det är ett lite för målande språk och runda, snuskiga ord som är en av anledningen. Det är bra, och det visar väl också tydligt att om det inte ens är ok att skriva om baxandet i trädgården så är det än mindre ok i verkligheten. Så modereringen har verkligen uppfyllt ett syfte. Over and out.
Om du stimuleras av att alla kan läs dina sexuella fantasier, är det hel okay, för mig.F fsn skrev:
Att tituleras, "lite speciell" i en grå gröt av Filifjonkor, tar jag som en komplimang. Tack
Snusmumriken
Självbyggare
· Stockholm
· 9 885 inlägg
Grannarna får gärna sätta igång. Sonen fick ett sniper softairgun förra sommaren...
Det är av viss relevants att "inte samma åsikter" i det här fallet var i kontexten att jag tycker att barn som råkar ut för blottare är hemskt, medan andra verkar tycka att det är lite småskojigt.D Dr Jumping Jack skrev:
Jag hade faktiskt inte räknat med att bli bombarderad med personangrepp bara för att jag försvarar barns rätt att slippa blottare och andra kränkningar.
Här får man definiera vad en blottare är. För mig är någon som går naken i sin egen trädgård inte automatisk en blottare. Inte ens sex I sin egen trädgård gör att man är en blottare.R bossebyggarn skrev:
Ska vi skydda barn från all nakenhet eller får barn acceptera att människor är naken ibland?
Störande läte mellan 22 och 07 kanske kan betraktas som störande och kanske kan föranleda en anmälan av något slag.R rasse123 skrev:
Men……för hel…..e detta handlar nog mer om den heliga svenska avundsjukan och inget annat.
Grannen har kul men inte jag, måste nog kollas upp om dom har till(stånd)