Status
Inte öppen för fler kommentarer.
Staffans2000 Staffans2000 skrev:
Säg inte det. I min vilda ungdom var jag på en fest med band på scen. Efter att bandet avslutat med denna dänga, bjöd två i publiken på live show, på scenen. Ivrigt påhejade av oss andra.:p

[media]
Staffans Fernström
Släkt med Jerka?

F fsn skrev:
Ett par högskaftade gummistövlar till bakbenen bara om du vill prova.

• Illustration av en person som tar foto med en klassisk kamera, text "Pics or it didn't happen".
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • Gilla
  • Haha
Andreas_kalmar och 2 till
  • Laddar…
R
F fsn skrev:
Nej snälla fråga inte det, det är för många…. Ett par högskaftade gummistövlar till bakbenen bara om du vill prova.
Inte frågade jag jag det heller för jag bryr mig inte vad du gör.
Men jag frågade varför du är intresserad av min alkoholkonsumption och det svarade du inte på så nu upprepar jag frågan.
Varför är du intresserad av min alkoholkonsumption?

wildeside
R rasse123 skrev:
Inte frågade jag jag det heller för jag bryr mig inte vad du gör.
Men jag frågade varför du är intresserad av min alkoholkonsumption och det svarade du inte på så nu upprepar jag frågan.
Varför är du intresserad av min alkoholkonsumption?
Han kanske söker någon att ta sej ett glas med.

• Haha
Staffans2000
  • Laddar…
R
wildeside wildeside skrev:
Han kanske söker någon att ta sej ett glas med.
Det skulle kunna bli en intressant kväll...... Alkohol samt totalt olika synpunkter på en sak ivarje fall:rofl:

Staffans2000
F fsn skrev:
säger inte emot, men den typen av aktiviteter hör väl i första hand till ungdomsåren och kanske en bit upp i 20+ på sin höjd. Var sak har sin tid.
Vad har du fått det ifrån?

Staffans

• Gilla
Dr Jumping Jack
  • Laddar…
F
Vad har du fått det ifrån?

Staffans
Vet inte, troligtvis tillhör det sunt förnuft?

• Haha
Staffans2000
  • Laddar…
F
vad tror du själv om du fick gissa, har det hänt eller inte?

R
F fsn skrev:
Vet inte, troligtvis tillhör det sunt förnuft?
Och god ton att svara på frågor... Ivarje fall då frågaren har svarat på dina frågor....

• Gilla
Staffans2000
  • Laddar…
R bossebyggarn skrev:
Och om du försöker använda din begränsade hjärnkapacitet till att tänka ett steg längre.
På det här forumet får man vara med även om man inte har blixtrande intelligens. Hur är det själv? Tillhör du begåvningsreserven?

• Haha
  • Gilla
Staffans2000 och 1 till
  • Laddar…
K
Skönt att ha grannar som är normala människor:)

• Gilla
DennisCA och 1 till
  • Laddar…
R
D Dr Jumping Jack skrev:
På det här forumet får man vara med även om man inte har blixtrande intelligens. Hur är det själv? Tillhör du begåvningsreserven?
Oavsett hur korkad eller smart jag är så tycker jag inte att det är oproblematiskt att barn utsätts för blottare.
Blev du så kränkt av den åsikten att du var tvungen att angripa mig som person?

F
R rasse123 skrev:
Och god ton att svara på frågor... Ivarje fall då frågaren har svarat på dina frågor....

Hur löd frågan?

R
"Skriker i panik":D. Den fantasin kan bara komma från en mycket sexuellt frustrerad man.

Staffans
Det viktigaste som du valde att ta med dig från den här historien, där barn mot sin vilja utsätts för andras sexuella aktiviteter så att de inte vågar leka i sin trädgård, var alltså den formuleringen? Den var till och med så rolig att du var tvungen att komma med personangrepp?

Du som verkar vara insatt kanske kan berätta hur småbarn brukar reagera när grannarna drar igång såna här aktiviter där barnfamiljer inte har någon möjlighet att värja sig?

Jag har rensat i tråden.

Nu får vi skärpa oss här och diskutera sakfrågan, både utan fula ord och utan att bråka.

/Moderator

• Gilla
helrob och 5 till
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.