47 001 läst · 167 svar
47k läst
167 svar
Grannarna går nakna och har sex i trädgården
- Status
- Inte öppen för fler kommentarer.
Du har ingen förståelse för att det är rätt störande att ens höra eländet när man sitter på altanen i sommarvärmen när granntanten stå på alla fyra och kvider när den antagligen alkoholiserade mannen skall ha in den i prutten på tanten?Maskintok skrev:
Nä, fyfan, det finns saker som skiljer oss från djuren. Och vill man vara som djuren så kan man gå ut i skogen där ingen vare sig hör eller ser.
Har varit med om en liknande sak. Det vart inget sex men en (visade det sig) psykiskt sjuk kärring som gärna slängde sig på rygg eller böjde sig fram och visade könet för folk på 1,5-2m avstånd. En granne gav henne en underedsbehandling på 2 meters avstånd med högtrycken samtidigt som han tvättade bilen, det blev en snackis i kvarteret. Tror det var en Kärcher.Viktor.J skrev:Det hade ju varit minst sagt osmakligt att stå och grilla korv på altanen med en annan barnfamilj när Göran och Gittan, 62 år, smackar på varandra vid rosbusken. En engångsgrej är väl "lugnt", då kan man kanske skratta åt det och gå in. Men sker det ett par gånger i veckan ( som det står) så blir det ju väldigt jobbigt. Jag tycker absolut att det finns gränser för vad man gör på sin tomt. Är det sedan barn som riskerar att bevittna, så ställer jag mig frågan vart går gränsen för grooming ? Om det var en gubbe som gick omkring och rykte i den framför granntjejerna i skolåldern, hade det nog låtit annorlunda.
Jag hade nog gjort som någon skrev här. Försökt förstöra, Heja på, bjuda över lite kompisar, passa på att filma tomten lite. Kanske sätta upp en vattenspridare etc.
F fsn skrev:
OK, till kom ihåg listan. Flytta aldrig, aldrig, aldrig till Västra götaland. Kör inte ens igenom regionen. Ska man flyga över eländet så ska det vara högt över! Kom ihåg det @Alfredo !!!F fsn skrev:
I min ungdom så hände ett o annat i vår umgänges krets det dågs och utfördes sexuella akter i bilar, båtar, husvagnar, tält, vindskydd m.fl ställen och på stränder, lekparker, skogsdungar, trädgårdar, hamockar m.fl platser den ena otroligare en den andra.
Dom flesta av oss lever idag ett normalt liv, förhoppnings vis har dom fortfarande ett aktivt och spännade sexliv. Vet iaf vad jag har. Man kanske inte alltid va så prydd men det är som med allt annat. Det finns en gräns för vad som är acceptabelt och det beror på vem, när och vart.
Dom flesta av oss lever idag ett normalt liv, förhoppnings vis har dom fortfarande ett aktivt och spännade sexliv. Vet iaf vad jag har. Man kanske inte alltid va så prydd men det är som med allt annat. Det finns en gräns för vad som är acceptabelt och det beror på vem, när och vart.
säger inte emot, men den typen av aktiviteter hör väl i första hand till ungdomsåren och kanske en bit upp i 20+ på sin höjd. Var sak har sin tid.wildeside skrev:I min ungdom så hände ett o annat i vår umgänges krets det dågs och utfördes sexuella akter i bilar, båtar, husvagnar, tält, vindskydd m.fl ställen och på stränder, lekparker, skogsdungar, trädgårdar, hamockar m.fl platser den ena otroligare en den andra.
När utländska kollegor och andra bekanta från andra kulturer undrar vad som är uppförandekod nummer ett i Sverige brukar jag svara att det är att inte störa andra. Det är så jag är uppfostrad och bland mina kompisar är det likadant. Men tydligen hade jag fel. Man skall tydligen acceptera näst intill vad som helst om man läser vad en del här skriver. Jag betraktar mig inte som pryd men jag skulle aldrig medvetet störa någon annan. Skärp till er nu ni som tycker att det är ok att ha sex inför andra som inte önskar det. Skärp er för f-n!
Nja mummel mummel, kanske inte håller allt inom sovrummets 4 väggar ännu, även fast dom säger att jag ska firas på min 55 års dag snart. Vem vet kanske dom har fel och jag fyller bara 25.F fsn skrev:
Tja, hittills i år har jag nog totalt druckit 2 flaskor rödvin och cirka 8 öl. Är det mycke eller inte låter jag andra bestämma. Kan du förklara varför du är intresserad av miin alkoholkonsumption? Inte frågar jag dig hur många getter du har knullat.F fsn skrev:
Nej snälla fråga inte det, det är för många…. Ett par högskaftade gummistövlar till bakbenen bara om du vill prova.R rasse123 skrev:
Kan bara håll med att man ska försöka undvika att störa andra och är inte intreserad av att ha sex inför publik. Inget intresse för att se eller höra andra ha sex heller. Men om sanningen ska fram har det väll båda sakerna hänt ofrivilligt.-RB- skrev:När utländska kollegor och andra bekanta från andra kulturer undrar vad som är uppförandekod nummer ett i Sverige brukar jag svara att det är att inte störa andra. Det är så jag är uppfostrad och bland mina kompisar är det likadant. Men tydligen hade jag fel. Man skall tydligen acceptera näst intill vad som helst om man läser vad en del här skriver. Jag betraktar mig inte som pryd men jag skulle aldrig medvetet störa någon annan. Skärp till er nu ni som tycker att det är ok att ha sex inför andra som inte önskar det. Skärp er för f-n!