419 859 läst · 2 056 svar
420k läst
2,1k svar
Gardena R40li
Om det inte bara är så enket att det är en switch på kretskortet som avgör hur mjukvaran skall arbeta. Har någon sett att det äe olika mkukvaror? Men annars är det "bara" att hitta rätt mjukvara verkar ju vara enklare sagt än gjort ...
Självbyggare
· Stockholm
· 9 886 inlägg
Min R40LI klippte dessa tider när den var ny.Robert-san01 skrev:
Visa bilaga 115295
Sedan monterade jag denna satsen.
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Och fick dessa tider.
Logga in
Skapa konto
Och nu har jag bytt batteriet från orginal 1600mAh till 2500 mAh
Logga in
Skapa konto
Och de tre första körtiderna är nu.
94
98
114 Kommer att lägga upp bild när den kört alla 12 tiderna. Bilden längst ned är när batteriet börjar ge sig.
Redigerat:
@davidgp
Ja, hur sjukt det än låter så funkar det! 👍
Min är inköpt -13 så det blir 4:e säsongen fast den har varit lite smygknäpp ett tag och bara blivit värre. Men nu funkar det som det borde.
Har slitit mitt hår med justering av kablar och laddstation, skönt att veta vad som behöver bytas nästa gång den håller på. Hoppas bara man inte måste byta ofta...
Min är inköpt -13 så det blir 4:e säsongen fast den har varit lite smygknäpp ett tag och bara blivit värre. Men nu funkar det som det borde.
Har slitit mitt hår med justering av kablar och laddstation, skönt att veta vad som behöver bytas nästa gång den håller på. Hoppas bara man inte måste byta ofta...
Tack, då blir det byte!Toomaster skrev:@davidgp