997 100 läst · 10 206 svar
997k läst
10,2k svar
GAAAAHHHH!!!
Den äldsta lastbilen på åkeriet, en Volvo Starke, hade en ståltrådskorg på grenröret för dessa matlådor (fel tråd? kanske saker vi glömt...)Janus82 skrev:
Kan själv!
· Trelleborg
· 16 356 inlägg
WAAAAAAAGH!
Ny dator sedan jag gjorde julkort sist, och lyckas inte installera min köpta version av Lightroom, Adobe har sagt FU! och vill att man tecknar en prenumeration för nätta 131kr/mån...
Blir väl att gå över till Darktable
Ny dator sedan jag gjorde julkort sist, och lyckas inte installera min köpta version av Lightroom, Adobe har sagt FU! och vill att man tecknar en prenumeration för nätta 131kr/mån...
Blir väl att gå över till Darktable
Kan själv!
· Trelleborg
· 16 356 inlägg
Inte riktigt det det handlar om utan att kvinnor anser sig ha rätten att aldrig någonsin bli kränkta och om en "ful" kille raggar på dom anser dom det kränkande jämfört med om killen var snygg så hade det varit smickrande.galento skrev:
Tror att de flesta "riktiga" kvinnor blir smickrade av en mans uppmärksamhet liksom en normal man blir smickrad om en snygg tjej/kvinna visar intresse för en, dock är det få av bägge könen som blir smickrad en dreglande man/kvinna som inte kan bete sig.RoTe skrev:
De kvinnor som blir kränkta av ett ögonkast eller blinkning och skriker på polis, hjälp, HBTQ-insatsstyrkan och feministpressen är inga riktiga kvinnor...
Komikern Jan Bylund är ju relativt kort och han hade ett tag som delmoment i sitt "nummer" bjuda upp en lång kvinna på scenen och ge henne en kram för att visa fördelen med att vara kort. Han sade att han inte en enda gång fick någon negativ respons för detta, men att han var väldigt noggrann med vem han tog upp. Han skannade av publiken innan för att hitta någon som inte skulle ta illa vid sig.
Så, oavsett om man står på scen, raggar på krogen eller på bygghandeln så handlar det alltid om att läsa av den andra människan.
Så, oavsett om man står på scen, raggar på krogen eller på bygghandeln så handlar det alltid om att läsa av den andra människan.