tommib
Är det motivationen att bli klar så snabbt som möjligt för att få stänga av du tänker dig då?
 
  • Gilla
kashieda
  • Laddar…
I såna fall funkar väl allt med Laleh eller Hellström...
 
  • Haha
  • Gilla
  • Älska
Blazermannen och 3 till
  • Laddar…
mexitegel mexitegel skrev:
Precis, man ska ha anpassad musik!

Här är några fler tips till dig:
Tapetklister - Jumper
Det går åt helvete nu - .Glenn Udéhn

Själv har jag sista veckan bl.a. ägnat mig åt att spackla tak där det ska sitta spotlights och släpljus är min största ovän. Passande musik till detta är så klart Vacker utan spackel, men inte fasen hjälper det 😂
Nu spelas: Band of Horses - The Funeral 😀
 
  • Wow
  • Älska
  • Haha
FredrikR och 2 till
  • Laddar…
 
  • Gilla
  • Haha
FredrikR och 3 till
  • Laddar…
Gaaaahhh! Sitter av ett skittråkigt RF-SISU-möte för att idrotten jag representerar ska få söka bidrag.

Hej, vi tar era skattepengar och tvingar er sen att vara med på meningslösa möten för att få tillbaka lite av dem.

Och så undrat de varför folk inte vill vara föreningsaktiva…
 
  • Ledsen
FredrikR
  • Laddar…
Gaaaaaahhhhh!!!

Energi mäts i kWh, inte några fooken jävla kW/h!
 
  • Gilla
  • Älska
FredrikR och 3 till
  • Laddar…
B
Jag hittade en påse med några skruvar. Skruvar till runda bordet, hade jag skrivit på en lapp och lagt i påsen också. Det var ju bra, problemet är att jag inte vet vilket runda bord som avses. En massa onödiga saker kan jag komma ihåg, men sådant som kan vara bra att komma ihåg i vardagslivet fastnar inte alltid. En vacker dag kommer jag, eller någon annan, kanske stå och svära över att det saknas skruvar till det runda bordet. Jag har iofs hanterat en begränsad mängd runda bord de senaste åren, så det kommer förhoppningsvis att lösa sig med tillhörigheten, men det hade varit bättre om mitt minne varit mer pålitligt.
 
  • Haha
Fotografen och 2 till
  • Laddar…
kashieda kashieda skrev:
Gaaaaaahhhhh!!!

Energi mäts i kWh, inte några fooken jävla kW/h!
Nja, standardenheten är väl egentligen Joule.... :).
 
mexitegel mexitegel skrev:
Nja, standardenheten är väl egentligen Joule.... :).
Mellan dem är det bara en fråga om storleksordning, inte dimensioner...
 
B Blazermannen skrev:
Jag hittade en påse med några skruvar. Skruvar till runda bordet, hade jag skrivit på en lapp och lagt i påsen också. Det var ju bra, problemet är att jag inte vet vilket runda bord som avses. En massa onödiga saker kan jag komma ihåg, men sådant som kan vara bra att komma ihåg i vardagslivet fastnar inte alltid. En vacker dag kommer jag, eller någon annan, kanske stå och svära över att det saknas skruvar till det runda bordet. Jag har iofs hanterat en begränsad mängd runda bord de senaste åren, så det kommer förhoppningsvis att lösa sig med tillhörigheten, men det hade varit bättre om mitt minne varit mer pålitligt.
Kanske Kung Arthur läser detta och hör av sig. 😉
 
  • Haha
BengtH och 2 till
  • Laddar…
Hede precis plockat fram verktygen i morse när en skyddsrond kom förbi, min stege fick användarförbud och skulle avlägsnas från arbetsplatsen.
Jobbet idag tog dubbelt så lång tid då jag istället fick baxa fram o tillbaka i en saxlift.
Stegen jag har är värdens bästa och stadigaste, en svindyr Zarges Variomax, men den var inte godkänd, ens om jag bara behövde kliva upp 3 steg på den.
 
  • Gilla
  • Ledsen
  • Haha
GK100 och 4 till
  • Laddar…
Det spände nog lite i brallan på skyddsombudet ;)
 
  • Gilla
  • Haha
GK100 och 1 till
  • Laddar…
Gaaaaaahhhhh!!! Varför ska det vara så svårt?
 
Isakare Isakare skrev:
Hede precis plockat fram verktygen i morse när en skyddsrond kom förbi, min stege fick användarförbud och skulle avlägsnas från arbetsplatsen.
Jobbet idag tog dubbelt så lång tid då jag istället fick baxa fram o tillbaka i en saxlift.
Stegen jag har är värdens bästa och stadigaste, en svindyr Zarges Variomax, men den var inte godkänd, ens om jag bara behövde kliva upp 3 steg på den.
Antingen är du en elektriker och då ska det vara en stege i trä eller så blev det morr för att den inte har nägon låsning på mitten som gör att den kan slå ihop eller gå isär med benen.
 
tommib
Isakare Isakare skrev:
Hede precis plockat fram verktygen i morse när en skyddsrond kom förbi, min stege fick användarförbud och skulle avlägsnas från arbetsplatsen.
Jobbet idag tog dubbelt så lång tid då jag istället fick baxa fram o tillbaka i en saxlift.
Stegen jag har är värdens bästa och stadigaste, en svindyr Zarges Variomax, men den var inte godkänd, ens om jag bara behövde kliva upp 3 steg på den.
Jag hoppas att du får betalt för allt. Det får mig för övrigt att tänka på begreppet "malicious compliance", dvs att verkligen följa varenda regel till punkt och pricka trots att man vet att det är idioti. Varianter av detta har förekommit i fältmanualer från CIA för sabotage.
 
  • Gilla
hapazard och 2 till
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.