13th Marine 13th Marine skrev:
Bättre att anta det än att inte anta det och strular det på grund av att jag inte var hemma.
Vänta bara, du ska se att det kan strula när du är hemma också.
Leverantören kanske inte ser genom bilrutan att du är hemma, då är det ju legio att anta att du inte är hemma så då kan inte paketet levereras..

• Gilla
  • Ledsen
  • Haha
Dilato och 3 till
  • Laddar…
tveksamt tveksamt skrev:
Vänta bara, du ska se att det kan strula när du är hemma också.
Leverantören kanske inte ser genom bilrutan att du är hemma, då är det ju legio att anta att du inte är hemma så då kan inte paketet levereras..
Har någon form av lantbrevbärning light här och rätt trevlig personal, så det är väldigt sällan jag varit med om att de inte knackat på.

• Gilla
tveksamt och 1 till
  • Laddar…
AXS
GAAAAAHHHHHH!!!!
En hand som håller en liten skruv.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

Äh, små skruvar blir alltid över i någon omfattning. De är de stora man ska oroa sig över.

• Haha
kashieda och 1 till
  • Laddar…
Den ser typiskt "sliten för att den suttit i ett däck" ut.... 😢

MathiasS MathiasS skrev:
Äh, små skruvar blir alltid över i någon omfattning. De är de stora man ska oroa sig över.
Beror på vad man monterar. Är det flygplan kanske man inte ska göra som Boeing

Gaahhh! För kunder som försöker hitta fel på allt man gjort för att få rabatt. Konstigt nog uppgick summan för att åtgärda skadorna som jag enligt kunden gjort till ungefär samma pris som han skulle betala.

• Wow
Workingclasshero och 2 till
  • Laddar…
N Niq skrev:
Beror på vad man monterar. Är det flygplan kanske man inte ska göra som Boeing
Jag tror skruvarna till dörrarna på flygplanet faller under kategorin "stora skruvar"....:)

• Haha
Maria T och 1 till
  • Laddar…
AXS
Dan_Johansson Dan_Johansson skrev:
Den ser typiskt "sliten för att den suttit i ett däck" ut.... 😢
Kommer sakna det extra greppet från dubben...

Gick iaf att laga och försäkringen tog det.

MathiasS MathiasS skrev:
Jag tror skruvarna till dörrarna på flygplanet faller under kategorin "stora skruvar"....:)
Beror på hur man definierar stora skruvar😀

• Gilla
MathiasS
  • Laddar…
MathiasS MathiasS skrev:
Snarare "vingmuttrar".

• Haha
  • Gilla
mexitegel och 3 till
  • Laddar…
MathiasS MathiasS skrev:
Är det rymdskruvsproblem de har nu också?

Tokslut Tokslut skrev:
Är det rymdskruvsproblem de har nu också?
Är inte så påläst runt den problematiken men det får helt klart en timmes försening i Warsawa att verka fånigt att gnälla om.

• Haha
Tokslut
  • Laddar…
MathiasS MathiasS skrev:
Är inte så påläst runt den problematiken men det får helt klart en timmes försening i Warsawa att verka fånigt att gnälla om.
Jobbigt att det är SpaceX som ska komma till deras räddning.

"NASA publicly announced its choice. Boeing would receive $4.2 billion to develop a "commercial crew" transportation system, and SpaceX would get $2.6 billion. It was not a total victory for Boeing, which had lobbied hard to win all of the funding. But the company still walked away with nearly two-thirds of the money and the widespread presumption that it would easily beat SpaceX to the space station. The sense of triumph would prove to be fleeting. Boeing decisively lost the commercial crew space race, and it proved to be a very costly affair"

• Gilla
MathiasS
  • Laddar…
Jag skulle nog hellre stanna ett halvår till på ISS än att chansa med att åka SpaceX…

Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.